För er som inte vet heter trollen....
Forum > Mugglarportalen > För er som inte vet heter trollen....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD Men det är väll inte samma troll som blir nerslaget var,enda gång? Så dom kan väll heta olika saker! 28 okt, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD Men det är väll inte samma troll som blir nerslaget var,enda gång? Så dom kan väll heta olika saker! Srten heter det 28 okt, 2012 15:52 |
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD Men det är väll inte samma troll som blir nerslaget var,enda gång? Så dom kan väll heta olika saker! Srten heter det Sorten är troll :o ![]()
28 okt, 2012 15:52 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Corriiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD Men det är väll inte samma troll som blir nerslaget var,enda gång? Så dom kan väll heta olika saker! Srten heter det Sorten är troll :o ^Men det finns olika trollsorter!
28 okt, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Corriiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD Men det är väll inte samma troll som blir nerslaget var,enda gång? Så dom kan väll heta olika saker! Srten heter det Sorten är troll :o ammen tänk såhär_ Hund-Sort=Pudel tilexempel 28 okt, 2012 15:53 |
|
Corriiz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corriiz: Skrivet av -Patronus-: Nä, Korto heter den Nooooooooo D; Kurt, det är more AWSOME .D NAJ! Korto xD Men det är väll inte samma troll som blir nerslaget var,enda gång? Så dom kan väll heta olika saker! Srten heter det Sorten är troll :o ammen tänk såhär_ Hund-Sort=Pudel tilexempel Då är det ett Trolleman .D ![]()
28 okt, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Jinora du har ju blockat mig.
30 okt, 2012 04:32 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jinora du har ju blockat mig. NEj >_> 30 okt, 2012 04:33 |
|
Borttagen
|
Jo, ja kan nt skriva meddelanden till dig iaf 30 okt, 2012 04:33 |
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo, ja kan nt skriva meddelanden till dig iaf '-' 30 okt, 2012 04:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen