Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
~Åhja, skulle vilja spela Luna. ♥~
29 okt, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Skulle vilja spela Luna tror jag
6 nov, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
åh lätt! hade kunnat vara seamus eller ron kanske
6 nov, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: åh lätt! hade kunnat vara seamus eller ron kanske Du ser ut som en Seamus! På ett bra sätt. 6 nov, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: åh lätt! hade kunnat vara seamus eller ron kanske Du ser ut som en Seamus! På ett bra sätt. haha tack, ser absolut inte det som något dåligt! du hade kunnat vara en sjukt ball moaning myrtle! 6 nov, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: åh lätt! hade kunnat vara seamus eller ron kanske Du ser ut som en Seamus! På ett bra sätt. haha tack, ser absolut inte det som något dåligt! du hade kunnat vara en sjukt ball moaning myrtle! Haha, hade varit riktigt roligt att spela! 6 nov, 2012 22:58 |
|
Fire
Elev |
Väldigt gärna! Som typ Tonks... eller ännu hellre jobbat med filmerna, typ fixa med rekvisita eller något
![]()
9 nov, 2012 13:16 |
|
Filifjonkan
Elev |
att spela Hermione har vart en dröm länge
evak forever. 9 nov, 2012 17:05 |
|
Bilbo:D
Elev |
9 nov, 2012 20:32 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skulle vilja vara den där Gabrille, Fleurs lillasyrra, men allvarligt. Grymt coolt att vara en FRANSK fjärdedels villie!
9 nov, 2012 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen