Jag vill gifta mig med...
Forum > Off Topic > Jag vill gifta mig med...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
17 okt, 2012 18:51 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safrina: Skrivet av Borttagen: Njaaaa, hon och MissFniss är nog lite för tajta. Men kör hårt! Jag vill gifta mig med typ halva mugglis. :3 Inte den halvan där jag ingår antar jag? Jag är otäck! >:3 ?? YOU'RE WONDERFUL MATE You really think so? :'3
17 okt, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Safrina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safrina: Skrivet av Borttagen: Njaaaa, hon och MissFniss är nog lite för tajta. Men kör hårt! Jag vill gifta mig med typ halva mugglis. :3 Inte den halvan där jag ingår antar jag? Jag är otäck! >:3 ?? YOU'RE WONDERFUL MATE You really think so? :'3 Yeah, and you're nice c: 17 okt, 2012 19:18 |
|
Tuggrus
Elev |
Min crush. Cuz guys, those eyes.. that hair..
jgslgjslkgjdkgsklgjdlskjblsjslhjslihjshipjsripohjwfijgkpsjgåokgs MUMS! 17 okt, 2012 19:20 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safrina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Safrina: Skrivet av Borttagen: Njaaaa, hon och MissFniss är nog lite för tajta. Men kör hårt! Jag vill gifta mig med typ halva mugglis. :3 Inte den halvan där jag ingår antar jag? Jag är otäck! >:3 ?? YOU'RE WONDERFUL MATE You really think so? :'3 Yeah, and you're nice c: Aw *happyface*
17 okt, 2012 19:20 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Är gift med vackraste Dini99 ♥ Men min Louis ♥ Och om jag inte var gift med Disa, så Pixie eller EMELESEL ♥ fast det går ju inte! jag ska ju gifta mig med harry!! (fast du kan vara med på ett hörn)
17 okt, 2012 19:27 |
|
Zmaragd
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Zmaragd: HAHAHAH Skrivet av MissLollo: Skrivet av Zmaragd: Haha Skrivet av MissLollo: Jag vill gifta mig med typ hela mugglis Samma här ♥ O, yes! It will be Awesome ♥!! ♥♥ ![]()
18 okt, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Luna01 ♥♥
18 okt, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley99♥♥♥♥
19 okt, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Singel
19 okt, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen