jag vill ha dig vill du ha mig
Forum > Fanfiction > jag vill ha dig vill du ha mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hanlio
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Såklart du gör. Ett: Det kommer från mig Skrivet av Hanlio: Jag gillar dina uttal... ^_^ Tack! Tur att inte Draco Malfoy ser det här, då skulle jag tappa min slytherin-stolthet, åtminstone om vi verkligen gick på Hogwarts.
[im
18 okt, 2012 15:48 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: vet ^.^shyst det var de jag skrev i dag på skolan 18 okt, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
det var bra
18 okt, 2012 15:48 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Hanlio: smaajl!Skrivet av Winny Geasley: Såklart du gör. Ett: Det kommer från mig Skrivet av Hanlio: Jag gillar dina uttal... ^_^ Tack! Tur att inte Draco Malfoy ser det här, då skulle jag tappa min slytherin-stolthet, åtminstone om vi verkligen gick på Hogwarts. 18 okt, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hanlio: haha Skrivet av Winny Geasley: Såklart du gör. Ett: Det kommer från mig Skrivet av Hanlio: Jag gillar dina uttal... ^_^ Tack! Tur att inte Draco Malfoy ser det här, då skulle jag tappa min slytherin-stolthet, åtminstone om vi verkligen gick på Hogwarts. Skrivet av Hanlio: Skrivet av Winny Geasley: Såklart du gör. Ett: Det kommer från mig Skrivet av Hanlio: Jag gillar dina uttal... ^_^ Tack! Tur att inte Draco Malfoy ser det här, då skulle jag tappa min slytherin-stolthet, åtminstone om vi verkligen gick på Hogwarts. Skrivet av Hanlio: Skrivet av Winny Geasley: Såklart du gör. Ett: Det kommer från mig Skrivet av Hanlio: Jag gillar dina uttal... ^_^ Tack! Tur att inte Draco Malfoy ser det här, då skulle jag tappa min slytherin-stolthet, åtminstone om vi verkligen gick på Hogwarts. Skrivet av Hanlio: våga inte säga a v a d a k e d a v r a Skrivet av Winny Geasley: Såklart du gör. Ett: Det kommer från mig Skrivet av Hanlio: Jag gillar dina uttal... ^_^ Tack! Tur att inte Draco Malfoy ser det här, då skulle jag tappa min slytherin-stolthet, åtminstone om vi verkligen gick på Hogwarts. 18 okt, 2012 15:49 |
|
Borttagen
|
okej tack
18 okt, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Skulle vara kul med lite längre kapitel ch glöm inte punkter men annars var det bra.
18 okt, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
kapitel:12 ugglor.
vi skickade ugglor varanan minut och vi längtade jätte mycet på att få träffa varandra.Jack och jag bodde bara några kvarter bort.Men Julia däremot hon bodde på andra sidan av england,så vi fick skicka ugglor tillvarandra.Det gick ett par veckor tills det var dags att återvända till skolan.Vi hade bestämt en plats där vi skulle träffas.På väg till perong 9 3/4 så såg vi Julia som också var på väg till perongen.Dom vinkade hit henne och så dom till tåget dom var lite försenade så dom fick rappa på.Då dom väl satt på tåget och hade köpt några chokladgrodekort så började dom prata om lovet.Julia hade haft det roligt hon hade varit på massor av tivoli på sommarlovet,hon hade det riktigt roligt.Jach och Tom hade haft det mindre roligt men ändå rokigt.nu var dom framme och dom blev väl motagna.Nu var dom andra års elever och dom såg när dom nya förstaårs eleverna bli indelade i sina elevhem.RAVENCLAW,HUFFLEPUFF,GRYFFINDOR,SLYTHERIN,ropade hatten ut och alla började klappa händerna och jubla.På kvällen gick dom tillbaka och sa hejdå och godnatt och sen gick dom och la sig.Efter lektionen gick dom som vanligt ner till sjön,Jack och Julia kysstes som vanligt och jag satt och plaskade vatten med fötterna.Plötsligt kom något svart under vatten ytan och drog ner Tom i vattnet.Jack och Julia sprang fram och Jack som var smart hade alltid en liten bit jälgräs och så dök han.10Minuter senare kom Jack upp med honom kom också Tom,han var kritvit i ansiktet.Kom vi måste skynda oss till sjukhusflygeln.Dom sprang upp med Tom släpandes efter sig.Efter varje lektion så gick dom till Tom på fritiden.4 Månader senare så kom han haltandes til l matsalen , då vi såg honom sprang vi till honom och frågade vad var det som drog ner dig under vattnet?Det var en döds ätare jag hörde honom säga "jag tar er en efter en"så vi ska nog inte gå gå ner till sjön något mer sa dumbledore.Vart ska vi då gå?frågade Jack,till matsalen och bara gå och prata,oki svarade jag och Julia samtidigt.Efter lektionen så gick dom till matsalen som planerat,men när vi kom dit så var det bråk mellan en som hette jonny och mange.Vi gick någon annan stans där det inte var bråk.Vi hade väldigt roligt tillsamans.Kvällen kom och det var dags att sova men det var inte så enkelt för Jack att sova han tänkte bara på om han skulle bli nerdragen så där skulle någon kunna hjälpa honom då.Dagen därpå hade Jack inte fått en blund i ögonen han tänkte bara på "dödsätare".Efter lektionen så gick dom till matsalen dom pustade ut när dom såg att alltvar som vanligt.Tom och Jack spelade ett parti trollkarlsschack och sen var det en quiditch matc mellan hufflepuff och slytherin.hufflepuff van och alla jublade och klappade händerna.På kvällen önskade dom att dom gick i samma elevhem.Efter den sömnlösa natten för Jack så var det frukost som vanligt och sen lektion.Sen gick dom till matsalen sen var det lektion sen lunch sen lektion sen middag och så vidare och så vidare. idag blev det extra långt 19 okt, 2012 07:25 |
|
Winny Geasley
Elev |
Bra!
19 okt, 2012 08:15 |
|
Borttagen
|
tack jag tror det blev 3 och ett halft a4:a papper
kapitel:13 4veckor. 4 veckor senare så firade Jack och Julia att dom varit i hop 2 veckor.Vi firade med att dom kysstes typ hela tiden,jag tyckte att det var konstigt men dom gorde så.Dagen efter var det quditch match huffluppuff ravenclaw.Ravenclaw van med 10-160 och alla aplåderade och jublade men i dag var det inte som vanligt.Vi skulle få gå ut i förbjudna skogen alla blev rädda.Då dom var klar och skulle gå ut i skogen hackade alla tänder och darrade.När dom var klara med skogs vandringen pustade alla ut men Jack Julia och tom var kvar där ,dom var nyfikna och hade gått i väg då ingen såg.Dom hittade en å som dom aldrig sett förut.Dom gick fram dit och studerade ån plötsligt var det något svart som kom bakom oss vi vände oss om och sen blev allt svart 19 okt, 2012 08:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen