Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
snälllaaaa kan du svara nu då får du en liten tjuvtitt på nästa kap
19 feb, 2011 17:21 |
|
jan
Elev |
19 feb, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
okej
19 feb, 2011 17:24 |
|
jan
Elev |
Har gjort det nu när kommer det mer ?
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
förlåt var frånvarande för jag tappade en tand hahaaha
hu det var han som drömde hon andades men nu ställde hon sig plötsligt upp. -Och sa:jag behöver motgiftet nu... -Ja vi följer stigen till volerastan. Också gick de stödjande mot varandra en som har ont i armen och en har gift i sig. Nu behövde de mat så de stannade till vid ett stort träd,men nu kom en stor boaorm... 19 feb, 2011 17:34 |
|
jan
Elev |
haha boaorm det va bra ♥♥♥♥♥♥
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 17:36 |
|
Borttagen
|
hhmhmhmhm tack jan för du sa mig men Luna 1 kan komma igen
19 feb, 2011 17:39 |
|
jan
Elev |
Ja men meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
som nästan biter Wilma men Petrus räddar henne med en sten och ormen försvinner.
Wilma säger tack för du räddade mitt liv... -Det var väl inget sa han... -Jo det var det du är min hjälte sa hon och pussade honom på kinden -ÄHH tack men nu måste vi forsätta vår vandring -Jag säger Wilma och visar ett märke efter bäret på halsen. -Sen blev Petrus helt blå i ansiktet... 19 feb, 2011 18:06 |
|
jan
Elev |
Oj oj oj vad spännande !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen