NY HARRY POTTER BOK!!!!
Forum > Harry Potter > NY HARRY POTTER BOK!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Kintsugi: JA! Och hörde ni att den kommer att skrivas av både JK Rowling och Stephenie Meyer?!?!! Bästa duon liksom. Kan bara bli asbra! Spoiler: Tryck här för att visa! Vad är det som ska vara i mitten? tystnaden som uppstår. eller något ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 okt, 2012 20:42 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Kintsugi: JA! Och hörde ni att den kommer att skrivas av både JK Rowling och Stephenie Meyer?!?!! Bästa duon liksom. Kan bara bli asbra! Spoiler: Tryck här för att visa! Vad är det som ska vara i mitten? tystnaden som uppstår. eller något Aha
11 okt, 2012 21:00 |
|
bullen289
Elev |
Ahhh, med Stephenie Meyer!
11 okt, 2012 21:18 |
|
Alert
Elev |
Oj, så kul!!! Men hittar ingen information om det, om man tycker ju att det borde kommit ut på internet snabbt? Vars hittar man informationen?
Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 11 okt, 2012 21:57 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: Det är en bok jag skulle kunna tänka mig att läsa Skrivet av Cara Riddle: Jag är tveksam till att det kommer en ny HP bok och inte för att vara negativ men jag hade inte velat ha fler. Jag är nöjd med dem som finns och om hon skriver en till skulle det bara vara fel och om de i så fall är om nästa generation så känns det som om hon måste fortsätta och srkiva klart vad som händer med dem och det blir inget bra. jag tkr inte man skall förstöra prefektionen som finns nu Håller med till hundra =) Men jag väntar fortfarande på att få läsa "Hogwarts, a history." Det skulle vara så... "fett", hehe. Ja, verkligen =) och så vill man ju att den är riktigt TJOCK !! Inte lika fjuttig som typ fantastiska vidunder och var man hittar dem! Även om det är en ganska rolig bok, hihi =P =) - just like themarauder 11 okt, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
11 okt, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
Hon verkar ju inte direkt så jätteinställd på att skriva mer HP, men jag skulle dö av lycka om hon gjorde det ♥
11 okt, 2012 22:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av themarauder: ja men precis, den skall ju innehålla all info om Hogwarts, då msåte den vara tjock Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av themarauder: Det är en bok jag skulle kunna tänka mig att läsa Skrivet av Cara Riddle: Jag är tveksam till att det kommer en ny HP bok och inte för att vara negativ men jag hade inte velat ha fler. Jag är nöjd med dem som finns och om hon skriver en till skulle det bara vara fel och om de i så fall är om nästa generation så känns det som om hon måste fortsätta och srkiva klart vad som händer med dem och det blir inget bra. jag tkr inte man skall förstöra prefektionen som finns nu Håller med till hundra =) Men jag väntar fortfarande på att få läsa "Hogwarts, a history." Det skulle vara så... "fett", hehe. Ja, verkligen =) och så vill man ju att den är riktigt TJOCK !! Inte lika fjuttig som typ fantastiska vidunder och var man hittar dem! Även om det är en ganska rolig bok, hihi =P ![]()
11 okt, 2012 23:14 |
|
me.
Elev |
Var kan man hitta uttalandet?
14 okt, 2012 21:05 |
|
Borttagen
|
MENAR DU ALLVAR?
14 okt, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen