Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Spöke eller gå vidare?

Forum > Harry Potter > Spöke eller gå vidare?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
elin-15
Elev

Avatar


det skulle vara kul att vara spöke och skrämma de som är dumma, men också spännande att bara gå vidare

29 okt, 2012 01:27

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


Jag vet inte! XD

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

29 okt, 2012 09:11

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag hade gått vidare. Skulle inte ens funnits ett val för min del. Jag har så himla lätt för att förlåta/inte ens bli arg/känna oro för omgivningen och vet att det alltid löser sig - man får ta saker som det kommer, göra det bästa utav det och kämpa vidare.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

29 okt, 2012 10:46

Miss Luna Lovegood
Elev

Avatar


Gå vidare! Jag menar, som Dumbledore säger: "För en gammal person är det som ens livs nästa äventyr..." nåt sånt! Och Voldemort skulle nog ha blivit ett spöke, då kan han skrämma levande mugglare...MOAHAHAAA!!!!!

29 okt, 2012 13:41

BlondaHermione
Elev

Avatar


De säger ju att livet bara är en liten period av hela vårt "liv". Döden är ännu ett äventyr. Jag tror faktiskt på det här, och tror att döden är paradiset, som har en efterföljande period, som har en efterföljande period. Jag är inte buddhist, men jag tror på nirvana(http://sv.wikipedia.org/wiki/Nirvana). Jag skulle definitivt gå vidare.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mmcund.jpg

29 okt, 2012 13:45

Danzi
Elev

Avatar


1. Om det gick så skulle jag vilja testa vara ett spöke först, bara för skojs skull liksom, gå och skrämma folk och så, hehe.. men sen vill jag faktiskt gå vidare, skulle inte orka vara kvar bland de levande när ingen ser mig.. skulle vara hemskt..

2. Han hade nog valt att bli spöke tror jag för att på ett sätt få vara kvar på jorden. Men är osäker på den frågan.. kanske han ville gå vidare ändå.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2yyxp1f.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2Fofrex1.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F312xv0i.gif http://danzis.blogg.se

29 okt, 2012 13:51

Borttagen

Avatar


~Jag skulle nog vilja bli ett spöke, fråga två kan jag tyvärr inte svara på. ♥~

29 okt, 2012 14:35

Luna Lönn
Elev

Avatar


1. Jag skulle gått vidare, roligare att börja med något nytt!

2. Han skulle nog vilja bli ett spöke, en jag tror inte han fick välja för han hade liksom aldrig något riktigt liv.

_________________________________________________________ Läs -Sveket- av: Ursula Poznanski Läs -Legend- av: Marie Lu

29 okt, 2012 14:47

Pond
Elev

Avatar


Jag skulle gått vidare. Att fortsätta leva som ett spöke skulle inte vara rätt. Jag skulle ge mig ut på ett nytt äventyr och gå vidare.

Jag tror att Tom gick vidare. I slutet insåg han nog att hans tid var över och att det var tid för honom att försvinna.

She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX

3 nov, 2012 23:20

Borttagen

Avatar


1. Jag skulle helt klart gå vidare.
2. Vet faktiskt inte. Han skulle ju liksom inte kunna göra något, men eftersom att han var rädd för döden så tror jag det.

4 nov, 2012 11:03

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Spöke eller gå vidare?

Du får inte svara på den här tråden.