det kom ett brev...!!
Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Brown
Elev |
FFFFFFUUUUUUUUSSSSSSSSKKKKKKKKIIIIIIIIGGGGGGTTTTTT!!!!!!!
Jag vill också ha ett sånt där! Du få låsa in det i något kassaskåp eller något, för annars kommer jag kanske och tar den!
11 okt, 2012 21:03 |
|
baramin
Elev |
Oj alltså ungefär samma sak som det stod i ditt! TCV-grejen var inte med då det var ett tag sedan, och Pottermorestycket var annurlunda formerat då det var alldeles nytt då. Annars är det samma saker, minus namnen kanske hehe. Och så ett papper med FAQ!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 okt, 2012 21:10 |
|
potter_fan
Elev |
OMR!!! Måste skriva ett på en gång (trots att klockan är ganska mycket!!!) Adress?
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 11 okt, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen