Marodörerna
Forum > Harry Potter > Marodörerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
13 apr, 2012 10:07 |
|
JosefinFini
Elev |
Mest synd om Sirius eftersom han sattes i Azkaban på grund av PETTIGREW! Det svinet!.... Sirius var oskyldig. Det är synd om Remus också, att vara varulv är nog inte lätt. ♥
![]()
13 apr, 2012 10:21 |
|
LovisaPotter
Elev |
Sirius, han har alltid varit min favorit karaktär, så det är klart, men Sirius fick sitt liv förstört av en förrädare, han tvingades sitta i Azkaban för ett brott som någon annan gjort! Jag tycker också synd om James och Remus, men mest Sirius!!! ♥♥♥
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 13 apr, 2012 10:33 |
|
Mma
Elev |
14 apr, 2012 10:03 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Inte Peter iaf! Sen vet jag inte om det var mest synd om Sirius, James eller Remus... Alla var så bra! Ville inte att någon av dem skulle dö!
Winter is coming... 14 apr, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Sirus.Han var ju tvungen att sitta i Azkaban!
14 apr, 2012 11:23 |
|
themarauder
Lärare |
14 apr, 2012 11:35 |
|
Weasleygirl98
Elev |
14 apr, 2012 17:16 |
|
argus filtch
Elev |
sirius
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 15 apr, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Sirius är det mest synd om för han hamnade i Azkaban för ett brott han inte begått
20 apr, 2012 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen