mitt brev
Forum > Harry Potter > mitt brev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Viethina
Elev |
Grattis i förskott!
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 4 okt, 2012 22:19 |
|
Margaret
Elev |
Mitt brev skulle ha kommit för åtta år sedan, men jag har inte gett upp hoppet än, trots att jag är så pass gammal att jag skulle ha gått ut från Hogwarts för länge sedan, haha.
Grattis på födelsedagen i förskott iallafall. ![]()
4 okt, 2012 22:27 |
|
Savi
Elev |
Mitt kom lite sent, fick det i februari förra året. Borde fått det för 6 år sen men nae. Och kom nästan till Hogwarts, Orlando iaf.
God I love my hostfamily
4 okt, 2012 22:39 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
27 okt, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Mitt är 3 år försent
27 okt, 2012 19:33 |
|
MissWentz
Elev |
27 okt, 2012 19:34 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av MissWentz: Jag har faktiskt fått mitt brev, det hänger uppe på min vägg. ^^ coolt! ( så avundsjuk)
27 okt, 2012 19:35 |
|
amie
Elev |
mit brev är 6 år sent
stolt medlem i TGL 27 okt, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Mitt brev är 4 år försenat D:
28 okt, 2012 00:25 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
Den som väntar på något gott...
Mitt är 10 år försenat, jag tänker anta att det tog en massa tid (en sisådär 15 år) att bygga upp Hogwarts efter kriget igen så det borde ju komma nu snart! "Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 28 okt, 2012 01:52 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen