Harry Potter på norska
Forum > Harry Potter > Harry Potter på norska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny_Power
Elev |
6 jan, 2012 21:42 |
|
bluebirdflies
Elev |
sjukt kul tråd
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 jan, 2012 21:43 |
|
madeleinegranger
Elev |
7 jan, 2012 00:06 |
|
Solkatten
Elev |
HUMLESNURR
Hahahah x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jan, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
sett dom förrut, men jag garvar lika mycket varje gång.. xD
Speciellt åt gulsnoppen och madam pomfritt :'3 7 jan, 2012 14:32 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Skrivet av Mahoqny: http://www.youtube.com/watch?v=joUvZJptWp0&feature=related Det här är då min norska HP-favorit! HAHAHAH! Min favorit också!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
8 jan, 2012 12:11 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
8 jan, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
Hatar norska, fattar typ inte ett piss ^^
8 jan, 2012 13:14 |
|
Borttagen
|
*Drar upp gammal tråd*
Mina favoritnamn: McSnurp Pomfrit Humlesnurr Tom Venster Kornelius Bloeuf Tommy Ding (Från norska wikin) XD 17 feb, 2013 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen