Ron and Hermione... in love?!
Forum > Fanfiction > Ron and Hermione... in love?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
9 okt, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
Jätte bra!!!! Kort är bättre en ingenting!
9 okt, 2012 21:40 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Kap. 13 nr. 2 (Harrys perspektiv)
(oturskapitel;-) ) Harry tänkte så det knakade. Han måste prata med Lupin. Han måste fråga. Fråga om... Mer hann han inte tänka, för när han kom in såg han Ron ligga i sängen och snarka, med ett block liggande bredvid sig. Harry hade sett honom med det förut... Men aldrig kollat i det... Han smög fram försiktigt och tog blocket, och där såg han... Spännande? Läs nästa kapitel för att veta vad som finns i blocket! Förlåt att kapitlet var kort! //Hermione Granger ************************************************** "I'll see you on the other side" ~Harry "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 10 okt, 2012 06:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-17 kl. 03:24
|
|
Borttagen
|
Jättebra!!!!! Vad finns i blocket?!!??!?!?!?!
10 okt, 2012 06:42 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Hej! Jag vet att jag sa att jag kunde lägga upp korta ofta, och att jag inte gjort det. Förlåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min telefon har varit skitkonstig, och jag kunde bara skriva symboler, som komma och punkt. Förlåt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjälp mig, och skriv en kommentar med svar på dessa: A) Ska jag fortsätta skriva, eller är jag för dålig? B) Förlåter ni mig??????? Snälla gör det!!! Ha det bra, och förlåt för att jag är så dålig. P.S. Märkte att jag skrev Pomona på Pomfrey, men hon heter Poppy, det är Sprout som heter Pomona. Har ändrat det nu. Än en gång; Ha det bra, och förlåt för att jag är så dålig! //Hermione Granger ************************************************** "I'll see you on the other side" ~Harry "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 14 okt, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
A) Du måste fortsätta skriva!!!! Du är inte dålig på att skriva!!!!!!
B) självklart förlåter vi dej!!!! Jag väntar på ett kapitel och blir glad om det kommer ett, inte arg om det inte kommer ett. 14 okt, 2012 20:52 |
|
ella potter
Elev |
14 okt, 2012 21:38 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Okej, nu vill jag ha två saker sagt.
1. Jag är visst dålig. Säg inte emot. 2. Men jag älskar er!!! Ni är coolt och bäst, i hela universum!!! Så jag kommer fortsätta skriva i alla fall. Och för att jag älskar att skriva. Men jag är fortfarande dålig. En sak till... 3. Ska jag skriva ett extrasuperlångt kapitel eller flera på följd för att gottgöra att jag aldrig skrev fler kapitel? Svara i en kommentar här nere. Och så vill jag tipsa er om Lunas ff Selma Weasleys första år, den är jättebra (även om hon inte skriver så ofta;-))! Hon heter Luna, sen ett ifyllt hjärta, men jag kan inte göra såna, bara på datorn, och inte telefonen. P.S. Jag skriver detta för att jag vaknade och kunde inte somna om. Ha det gott alla Hogwartselever! //Hermione Granger ************************************************** "I'll see you on the other side" ~Harry "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 17 okt, 2012 02:44 |
|
Borttagen
|
1. Du är visst bra sej inte emot!!!!
2. Vi älskar dej också♥! Bra att du fortsätter att skriva!!! 3. Ja!!!!!! 17 okt, 2012 07:35 |
|
Hermione Granger00
Elev |
Okej, det långa kapitlet kommer senare idag, jag lovar. Men jag är faktiskt dålig.
//Me ************************************************** "I'll see you on the other side" ~Harry "Excuse me professor, why is Racenclaw's symbol an eagle?" "Oh, what else do you think it should be?" "Oh, I don't know, maybe, a RAVEN...?" Stupideous Professor Umbri-... DUMBridge...! 17 okt, 2012 08:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen