Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?
Forum > Harry Potter > Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bella Trix
Elev |
12 mar, 2013 12:01 |
|
NyTo
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Satte nu spoiler för säkerhetsskull. Så ni som inte har läst/sett sjuan ska inte titta!
12 mar, 2013 14:37 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig sett filmerna.
12 mar, 2013 15:36 |
|
The Daily Prophet
Elev |
12 mar, 2013 15:41 |
|
Jojo00
Elev |
Jag tycker att Snapes minnen är det sorgligaste!
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 12 mar, 2013 18:06 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Typ hela Harry Potter och dödsrelikerna del 2! Grät mer än halva filmen när jag såg den för första gången typ! Satt och skakade och en kvinna ovanför mig satt och stirrade på mig
I’m a bit dark and twisted. 12 mar, 2013 18:18 |
|
Henryeta
Elev |
12 mar, 2013 21:16 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
16 apr, 2013 07:55 |
|
Borttagen
|
Sirius död :'(( Jag började gråta i skolan för att jag tänkte på det
17 apr, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
När folk/husalfer dör
Snapes minnen 17 apr, 2013 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen