Femte året
Forum > Fanfiction > Femte året
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
TACK FÖR ALLA KOMMENTARER nu kommer det mer
Kapitel 3 festmåltiden Alla applåderar våldsamt, dom flesta över att Lupin är tillbaka men Slytherinbordet applåderar knappt alls. - Så det var därför han var där, säger Hermione. - Gud vad bra nu när vi ska ha GET-prov och allt, säger Harry. - Har saknat att ha honom som lärare, säger Neville. -J ag med man lärde sig jättemycket på hans lektioner, säger Harry och börjar ta för sig av maten. -Ja, ni lyssnade i alla fall på han lektioner, säger Hermione. - Hermione vi lyssnar alltid, säger Ron. - Nej inte alltid, hoppas bara ni inte kuggar på GET-provet, säger Hermione. - Sköt du dit så sköter jag mitt, säger Ron med et flin. - Jaja men jag tror ni inte kommer får godkänt i alla ämnen, säger Hermione. Så här sitter dom och diskuterar resten av måltiden, till slut så äger Dumbledore att det är dags för dom att gå till sina sällskapsrum. - Jaha då går vi då, säger Ron till Harry. - Men Ron förstårseleverna, vi måste vissa dom vart dom ska, säger Hermione. - Jaja, Harry lösenordet är Fortuna major, förstaårselever hitåt!, skriker Ron. Harry börjar gå iväg därifrån tillsammans med Dean, Seamus och Neville. -Lite oväntat att Ron blev prefekt, säger Dean. -Egentligen inte, han är duktigt, säger Harry. - Jo visserligen men ändå, trodde det skulle bli du, säger Seamus. - Prata inte om det nu, men jag har redan för mycket uppmärksamhet, säger Harry. - Ja det har kanske rätt i, säger Neville. Resten av vägen går dom under tystnad, när dom kommer fram till tjocka damens porträtt så säger hon sam vanligt. ”Lösenord”. -Fortuna Major, säger Harry ”Alldeles riktigt”, säger tjocka damen och glider åt sidan. Harry, Dean och Seamus går in, när dom kommer in ser dom de välbekanta rda sofforna och elden som sprakar i brasan. -Bäst vi går upp och lägger oss, säger Neville. Harry, Dean och Seamus nickar instämande. När dom kommer upp i pojkanas sovsal får dom syn på sina fem himmelsängar. Harry går och lägger sig i sin direkt, det gör dom andra med och dom somnar nästan direkt. 29 sep, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
AWESOME
29 sep, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
TACK
29 sep, 2012 12:00 |
|
viktor
Elev |
super awsome AWSOME
29 sep, 2012 12:04 |
|
Klara Weysley
Elev |
BRA!!!
29 sep, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
TACK SÅ MYCKET
29 sep, 2012 12:07 |
|
viktor
Elev |
varsågod
29 sep, 2012 12:09 |
|
95mas
Elev |
29 sep, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
TACK så mycket kommer mer så fort jag hinner skriva
29 sep, 2012 12:52 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: längtar tills det kommer merTACK så mycket kommer mer så fort jag hinner skriva 29 sep, 2012 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen