The Hunger games - Peeta
Forum > Fanfiction > The Hunger games - Peeta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Och här kommer jag! Vilken fantastisk begåvning du är! Bevakar helt klart.
Ser fram emot nästa kapitel Läs min profil för info... 26 sep, 2012 19:12 |
|
LiquidLuck
Elev |
^ Tusen tack kära du! ♥
; 26 sep, 2012 19:13 |
|
Tyra
Elev |
Den är så hemsk att den blir bra!!
Precis som The Hunger games!! 6 okt, 2012 20:25 |
|
tjejigadia
Elev |
7 okt, 2012 18:58 |
|
LiquidLuck
Elev |
Förlåååt hörrni! Har inte varit inloggad på jättelänge. Haft mycket i skolan, och har även varit en hel del hos sjukan, så jag har varken hunnit med mugglis, eller min ff på väldigt länge.
Ber som sagt om ursäkt och hoppas att ni förstår, han nu fått min ''diagnos'', så kommer förhoppningsvis bli bättre. Kapitlet är iallafall smått påbörjat och jag lovar att ni kommer att få det så snart skolan lugnat ner sig en smula. Ni är världens finaste läsare, hoppas ni vet det. ♥ ; 9 okt, 2012 17:06 |
|
PotterHunger
Elev |
Åh, jag förstår. Allt bara rullar på i ljusets hastighet x)
Jag är en trogen läsare Läs min profil för info... 9 okt, 2012 17:12 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Förlåååt hörrni! Har inte varit inloggad på jättelänge. Haft mycket i skolan, och har även varit en hel del hos sjukan, så jag har varken hunnit med mugglis, eller min ff på väldigt länge. Ber som sagt om ursäkt och hoppas att ni förstår, han nu fått min ''diagnos'', så kommer förhoppningsvis bli bättre. Kapitlet är iallafall smått påbörjat och jag lovar att ni kommer att få det så snart skolan lugnat ner sig en smula. Ni är världens finaste läsare, hoppas ni vet det. ♥ åh vad bra att du är frisk nu
9 okt, 2012 17:14 |
|
LiquidLuck
Elev |
Tack hörrni! Frisk är jag inte, och kommer tyvärr aldrig och bli, men så länge jag tar mina mediciner så kommer det nog gå bra : )
; 9 okt, 2012 17:17 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av LiquidLuck: Tack hörrni! Frisk är jag inte, och kommer tyvärr aldrig och bli, men så länge jag tar mina mediciner så kommer det nog gå bra : ) vad tråkigt
9 okt, 2012 17:39 |
|
Tyra
Elev |
Skälv klart ska du bara skriva när du kan och har lust!!Men du skriver jättebra så du vet!!
Krya på dig!!! 9 okt, 2012 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen