Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av EMELESEL: det ända skälet till att jag skulle äta det var om jag träffade en dementor, fy, tänk om jag träffar en dementor! då måste jag äta choklad Fast eftersom du är mugglare kan du ju inte se dementorerna så du kan inte veta säkert om du har träffat på en.. Kanske har du gjort det när du känner dig sådär ovanligt nere, ta lite choklad för säkerhetsskull
13 feb, 2011 17:54 |
|
Soz
Elev |
Skrivet av EMELESEL: det ända skälet till att jag skulle äta det var om jag träffade en dementor, fy, tänk om jag träffar en dementor! då måste jag äta choklad Choklad är bara till för nödfall! Sherlockian, Whovian etc. 13 feb, 2011 18:58 |
|
Borttagen
|
ååhh choklad ♥ har ni smakat marabous nya mangochoklad?
13 feb, 2011 19:57 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Skrivet av Borttagen: ååhh choklad ♥ har ni smakat marabous nya mangochoklad? Nej, men det låter lite gott. Är det gott??? ![]() 13 feb, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
det är typ vanlig mjölkchoklad med mangobitar i.
edit: de är typ karameliserade eller nåt, det är något lite hårdare runtom...! edit2: stavfel~ 13 feb, 2011 20:02
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-13 kl. 21:12
|
|
Borttagen
|
då gillar ju du inte choklad grodor :O
13 feb, 2011 20:04 |
|
MattiasD
Elev |
Skrivet av Hillevi Claw: Nej det är det inte.Skrivet av Borttagen: ååhh choklad ♥ har ni smakat marabous nya mangochoklad? Nej, men det låter lite gott. Är det gott??? 13 feb, 2011 20:07 |
|
Borttagen
|
Choklad är bäst ju ._.
13 feb, 2011 20:27 |
|
SixtySeven
Elev |
Jag hatar choklad för att det är så gott!
Fightin' fire with fire. 13 feb, 2011 22:42 |
|
Ginnyy
Elev |
14 feb, 2011 11:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen