Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Choklad ...?

Forum > Off Topic > Choklad ...?

1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11
Användare Inlägg
Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginnyy:
det är otroligt gott, uppiggande och gör en glad

det ända skälet till att jag skulle äta det var om jag träffade en dementor, fy, tänk om jag träffar en dementor! då måste jag äta choklad

Fast eftersom du är mugglare kan du ju inte se dementorerna så du kan inte veta säkert om du har träffat på en.. Kanske har du gjort det när du känner dig sådär ovanligt nere, ta lite choklad för säkerhetsskull

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

13 feb, 2011 17:54

Soz
Elev

Avatar


Skrivet av EMELESEL:
Skrivet av Ginnyy:
det är otroligt gott, uppiggande och gör en glad

det ända skälet till att jag skulle äta det var om jag träffade en dementor, fy, tänk om jag träffar en dementor! då måste jag äta choklad

Choklad är bara till för nödfall!

Sherlockian, Whovian etc.

13 feb, 2011 18:58

Borttagen

Avatar


ååhh choklad ♥ har ni smakat marabous nya mangochoklad?

13 feb, 2011 19:57

Hillevi Claw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ååhh choklad ♥ har ni smakat marabous nya mangochoklad?


Nej, men det låter lite gott.

Är det gott???

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m4tlafzOOD1rw13mbo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdnimg.visualizeus.com%2Fthumbs%2F34%2Fe0%2Frose%2Cpink%2Croses-34e0c157ab49931b2ec8633c6fa70e75_h.jpg

13 feb, 2011 19:59

Borttagen

Avatar


det är typ vanlig mjölkchoklad med mangobitar i.

edit: de är typ karameliserade eller nåt, det är något lite hårdare runtom...!

edit2: stavfel~

13 feb, 2011 20:02

Detta inlägg ändrades senast 2011-02-13 kl. 21:12
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


då gillar ju du inte choklad grodor :O

13 feb, 2011 20:04

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Hillevi Claw:
Skrivet av Borttagen:
ååhh choklad ♥ har ni smakat marabous nya mangochoklad?


Nej, men det låter lite gott.

Är det gott???
Nej det är det inte.

13 feb, 2011 20:07

Borttagen

Avatar


Choklad är bäst ju ._.

13 feb, 2011 20:27

SixtySeven
Elev

Avatar


Jag hatar choklad för att det är så gott!

Fightin' fire with fire.

13 feb, 2011 22:42

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av SixtySeven:
Jag hatar choklad för att det är så gott!

Jag med .. :o
haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

14 feb, 2011 11:05

1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11

Forum > Off Topic > Choklad ...?

Du får inte svara på den här tråden.