GAME OF THRONES-TRÅDEN!
Forum > Off Topic > GAME OF THRONES-TRÅDEN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GodricH
Elev |
så nu har man äntligen sett avsnittet
Spoiler: Tryck här för att visa! annars längtar jag redan till nästa avsnitt! 3 apr, 2013 12:21 |
|
Borttagen
|
3 apr, 2013 14:23 |
|
Leonora
Elev |
13 apr, 2013 04:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Leonora: Dags för hjärt och lung-räddning på denna tråd tycker jag. Helt rätt! jag har precis börjat på bok nummet fyra Vad tycker nu om säsong tre so far? 13 apr, 2013 09:07 |
|
Leonora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Leonora: Dags för hjärt och lung-räddning på denna tråd tycker jag. Helt rätt! jag har precis börjat på bok nummet fyra Vad tycker nu om säsong tre so far? Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]()
13 apr, 2013 15:47 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad tycker nu om säsong tre so far? Spoiler: Tryck här för att visa! 13 apr, 2013 15:58 |
|
123vilde453
Elev |
Inte jag men min bror läser dom.
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 13 apr, 2013 18:52 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte om jag vågar mig på böckerna. Har någon lust att berätta lite kort om dem? Vilket språk används? Vilket tempus osv
13 apr, 2013 19:37 |
|
Bittersweet
Elev |
14 apr, 2013 02:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte om jag vågar mig på böckerna. Har någon lust att berätta lite kort om dem? Vilket språk används? Vilket tempus osv Böckerna berättas ut olika karaktärers perspektiv, så man får följa olika karaktärer hela tiden (typ 8-10 st varje bok skulle jag tro) vilket gör att de känns mycket intressantare och att de inte blir långtråkiga fast de e så långa. Det där med svenska är inte min grej, så jag kan inte säga vilket tempus det är men de är skrivna på samma sätt som HP böckerna, =) Tredjeperson blir det väl? 14 apr, 2013 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen