Vilken av spökerna??
Forum > Harry Potter > Vilken av spökerna??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
Jag skulle inte vilja vara ett spöke ehe men typ Grå Damen är liksom... nej. Peeves är inget spöke, Blodiga Baronen, visst... men han är typ scary. Sir Nicholas... okej men njaa. Tjocka Munkbrodern... ööh... neeh
och Myrtle absolut inte. Men det blir typ Sir Nicholas...
14 sep, 2012 18:38 |
|
Confringo
Elev |
Grå Damen måste jag säga, men jag skulle gärna veta mer om Tjocke Munkbrodern. Man får höra minst av honom.
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
14 sep, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
BLODIGE BARONEN! 8D Grå Damen verkar läskig :s
14 sep, 2012 21:16 |
|
Cailine
Elev |
14 sep, 2012 21:29 |
|
PureSlytherin
Elev |
14 sep, 2012 21:43 |
|
Hermione :D
Elev |
15 sep, 2012 16:09 |
|
Linus311
Elev |
Grå Damen tror jag
Tjenare!!! :) 15 sep, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Peeves tror jag..Eller Nästan huvudlöse Nick..
15 sep, 2012 20:53 |
|
lisa311
Elev |
Grå Damen, Nästan huvudlöse Nick eller Peeves
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:13 |
|
nowisa
Elev |
22 sep, 2012 10:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen