Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"The Hogwarts Games"

Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"

1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar




Go

Joining

6 sep, 2012 19:14

Borttagen

Avatar


Okej! Skriver upp dig i distrikten!



Edit: Incendio är det möjligt att du skickar mallen igen, råka radera den

6 sep, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


hej! Jag är gärna team Neville!

Ålder: 17
trollformel: Fianto Duri
Styrkor (max 3) : Reflexer, att jag är väldigt observant och Apparition.
Svagheter (minst 3) : Ingen aning. Inte speciellt bra med att jobba i teams för då glömmer jag alltid bort personen (eller inte visar tillräckligt med respekt så den hamnar oftast i fara typ)
Övrigt : Är en skämtare typ. Lever ensam efter att alla i min familj dog på något mysko sätt. I dunno. Jag tycker om att se folk le och jag ger inte upp lätt

7 sep, 2012 16:02

Borttagen

Avatar


Skriver upp!


Edit: Vill ni att jag gör intervjuer, slåttern och träningspoäng också?

7 sep, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


Ålder: 15
trollformel: (vilket trollformel är du extra bra på att hantera Lamslå
Styrkor (max 3 Bra på att klättra, simma och träffsäker
Svagheter (minst 3 Impulsiv, dålig konditorn och lite för upphetsad.
Övrigt

7 sep, 2012 16:31

Borttagen

Avatar


Bra!


Vill ni att jag gör intervjuer, slåttern och träningspoäng också? Eller bara skriver om arenan.

7 sep, 2012 16:38

DarkBells
Elev

Avatar


Jag tycker du gör tränings poäng och interjuver ^^

Måste man göra mallen? Jag orkar liksom inte...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

7 sep, 2012 16:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av DarkBells:
Jag tycker du gör tränings poäng och interjuver ^^

Måste man göra mallen? Jag orkar liksom inte...


1. Okej! Men ska jag inte göra slåttern. Distrikt 1-6 i ett kapitel och 7-12 i det andra.

2. Nej, mall är en frivillig sak, så nej, du måste inte

7 sep, 2012 16:56

DarkBells
Elev

Avatar


^^ 1. Du kan göra slåtter om du vill, spelar ingen roll
2. Okej, bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

7 sep, 2012 16:58

Borttagen

Avatar


Dobby om det är ledigt!

7 sep, 2012 17:50

1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"

Du får inte svara på den här tråden.