"The Hogwarts Games"
Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Go Joining 6 sep, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Okej! Skriver upp dig i
Edit: Incendio är det möjligt att du skickar mallen igen, råka radera den 6 sep, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
hej! Jag är gärna team Neville!
Ålder: 17 trollformel: Fianto Duri Styrkor (max 3) : Reflexer, att jag är väldigt observant och Apparition. Svagheter (minst 3) : Ingen aning. Inte speciellt bra med att jobba i teams för då glömmer jag alltid bort personen (eller inte visar tillräckligt med respekt så den hamnar oftast i fara typ) Övrigt : Är en skämtare typ. Lever ensam efter att alla i min familj dog på något mysko sätt. I dunno. Jag tycker om att se folk le och jag ger inte upp lätt 7 sep, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skriver upp!
Edit: Vill ni att jag gör intervjuer, slåttern och träningspoäng också? 7 sep, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Ålder: 15
trollformel: (vilket trollformel är du extra bra på att hantera Styrkor (max 3 Svagheter (minst 3 Övrigt 7 sep, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Bra!
Vill ni att jag gör intervjuer, slåttern och träningspoäng också? Eller bara skriver om arenan. 7 sep, 2012 16:38 |
|
DarkBells
Elev |
7 sep, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Jag tycker du gör tränings poäng och interjuver Måste man göra mallen? Jag orkar liksom inte... 1. Okej! Men ska jag inte göra slåttern. Distrikt 1-6 i ett kapitel och 7-12 i det andra. 2. Nej, mall är en frivillig sak, så nej, du måste inte 7 sep, 2012 16:56 |
|
DarkBells
Elev |
7 sep, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Dobby om det är ledigt!
7 sep, 2012 17:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen