Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fredskronk
Elev |
Vadå? Vi kan ju inte bara hålla oss i vår egen värld. Trodde den där attityden försvann för femton år sedan faktiskt.
Ah. Godis kan ha den effekten på en. Lite synd ju för godis är ju så gott. Följ: http://twitter.com/fredskronk 2 sep, 2012 16:00 |
|
Halfbloodprince
Elev |
2 sep, 2012 16:31 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Ofc! Det här kommer ju bli awesome! >8D Sedan tänker jag hitta på något om att vissa båtar är förbannade och kommer sjunka när man kommer till mitten av sjön, eller att sorteringshatten vissa gånger suger med sig hela kroppen, åh! Det skulle vara coolt! Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Jag och AlexZz hamnade i en kupé med förstaårselever och bestämde oss för att skrämma upp dem med berättelser om drakarna vid sorteringscermonin och exemensprovet i att dräpa en basilisk. Jag skrattar än när jag minns deras miner xD Åh! Ja, minns du den där lilla brunhårige som började stamma som en tokig när jag berättade att han skulle över en sjö full med inferier och konstiga sjöodjur som skulle dra ned honom i djupet om han så mycket hade fingret utanför båten? Åh, herregud ja! XD Och när vi förhäxade snokoskopet så att det började tjuta och jag började skrika om Du-Vet-Vems återkomst och dödsätare på tåget XD Åh, underbara minnen. Man skrattar så man gråter. Synd att en prefekt kom och störde oss i våran roande frid. Hamnade inte brunetten i Hufflepuff? Jag minns han skräckslagna blick när han gick av tåget. Åh, Wonderful. Jag hoppas på att nästa års förstaårselever är lika lättlurade. XD Hufflepuff it was. Nästa år kan vi väl dra något om hur sorteringscermonin består av att hindra sorteringshatten från att suga ut själen genom öronen? :3 . .
2 sep, 2012 16:35 |
|
Ginny00
Elev |
Jag, Aivilio, Moy.GinnyWeasley, Solkatten och M.Potter spelade schack, åt godis och diskuterade allmänt trevliga saker!
2 sep, 2012 16:40 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Ofc! Det här kommer ju bli awesome! >8D Sedan tänker jag hitta på något om att vissa båtar är förbannade och kommer sjunka när man kommer till mitten av sjön, eller att sorteringshatten vissa gånger suger med sig hela kroppen, åh! Det skulle vara coolt! Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Jag och AlexZz hamnade i en kupé med förstaårselever och bestämde oss för att skrämma upp dem med berättelser om drakarna vid sorteringscermonin och exemensprovet i att dräpa en basilisk. Jag skrattar än när jag minns deras miner xD Åh! Ja, minns du den där lilla brunhårige som började stamma som en tokig när jag berättade att han skulle över en sjö full med inferier och konstiga sjöodjur som skulle dra ned honom i djupet om han så mycket hade fingret utanför båten? Åh, herregud ja! XD Och när vi förhäxade snokoskopet så att det började tjuta och jag började skrika om Du-Vet-Vems återkomst och dödsätare på tåget XD Åh, underbara minnen. Man skrattar så man gråter. Synd att en prefekt kom och störde oss i våran roande frid. Hamnade inte brunetten i Hufflepuff? Jag minns han skräckslagna blick när han gick av tåget. Åh, Wonderful. Jag hoppas på att nästa års förstaårselever är lika lättlurade. XD Hufflepuff it was. Nästa år kan vi väl dra något om hur sorteringscermonin består av att hindra sorteringshatten från att suga ut själen genom öronen? :3 Yay! Jag längtar! Fast jag längtar ännu mer till det här läsåret ![]()
2 sep, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Ingen frågade mig om dom fick sitta där
2 sep, 2012 16:54 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Matizze: Ja, sheesh... vad ska vi hitta på i år?Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Ofc! Det här kommer ju bli awesome! >8D Sedan tänker jag hitta på något om att vissa båtar är förbannade och kommer sjunka när man kommer till mitten av sjön, eller att sorteringshatten vissa gånger suger med sig hela kroppen, åh! Det skulle vara coolt! Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Matizze: Jag och AlexZz hamnade i en kupé med förstaårselever och bestämde oss för att skrämma upp dem med berättelser om drakarna vid sorteringscermonin och exemensprovet i att dräpa en basilisk. Jag skrattar än när jag minns deras miner xD Åh! Ja, minns du den där lilla brunhårige som började stamma som en tokig när jag berättade att han skulle över en sjö full med inferier och konstiga sjöodjur som skulle dra ned honom i djupet om han så mycket hade fingret utanför båten? Åh, herregud ja! XD Och när vi förhäxade snokoskopet så att det började tjuta och jag började skrika om Du-Vet-Vems återkomst och dödsätare på tåget XD Åh, underbara minnen. Man skrattar så man gråter. Synd att en prefekt kom och störde oss i våran roande frid. Hamnade inte brunetten i Hufflepuff? Jag minns han skräckslagna blick när han gick av tåget. Åh, Wonderful. Jag hoppas på att nästa års förstaårselever är lika lättlurade. XD Hufflepuff it was. Nästa år kan vi väl dra något om hur sorteringscermonin består av att hindra sorteringshatten från att suga ut själen genom öronen? :3 Yay! Jag längtar! Fast jag längtar ännu mer till det här läsåret Jag ska iallafall ha lite kul med skolkgodis. . .
2 sep, 2012 17:27 |
|
MystiqueRed
Elev |
2 sep, 2012 17:31 |
|
95mas
Elev |
Jävlades med folk tillsammans med kompisarna genom att kasta in stinkbomber, mönsterprefekten här hehe.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
2 sep, 2012 17:50
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 18:12
|
|
Borttagen
|
Jag sov bort hela resan.
Like a boss 2 sep, 2012 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen