Vad dricker du helst?
Forum > Harry Potter > Vad dricker du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Purplerain
Elev |
31 aug, 2012 21:13 |
|
Jossan
Elev |
Vill smaka honungsöl... Den verkar intressant
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 sep, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
Absolut Vodka
1 sep, 2012 01:38 |
|
krum123
Elev |
testade honungs öl och pumpa saft på universal i orlando och jag tycker att honungs ölen var bättre.
http://imageshack.us/scaled/landing/168/slytherin5wq.gif 1 sep, 2012 02:25 |
|
Borttagen
|
Honungsöl!
1 sep, 2012 07:05 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Det beror nog på humör och situation för mig. Vid kall väderlek (eller om jag är kall) så dricker jag helst varm chocklad, en kväll som är extra mysig vill jag nog ha honungsöl och en riktigt varm sommardag är nog pumpasaft bäst så man kan friska upp sig lite med det.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 1 sep, 2012 07:06 |
|
Halfbloodprince
Elev |
1 sep, 2012 10:05 |
|
Miss_A
Elev |
2 sep, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Honungsöl, Lätt
3 sep, 2012 22:00 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
3 sep, 2012 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen