The Typical Mugglis
Forum > Mugglarportalen > The Typical Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Väntar i evigheter på att det tröga internet ska ladda duellklubben/meddelanden/bevakade trådar - Det visar sig att ikonen bara inte hunnit släckas
24 aug, 2012 22:51 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Skriver in sitt lösenord, kkan inte logga in, blir förbryllad men skriver in lösenordet igen, funkar inte, skriver in det igen tangent för tangent för att vara HELT säker på att man inte missat någon bokstav, funkar inte....Blir gråtfärdig för att man inte kommer in på Mugglis och får smått panik, tittar ner på tangentbordet och inser att CAPS LOCK är aktiverat......................
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
27 aug, 2012 17:04 |
|
Aleander
Elev |
27 aug, 2012 20:51 |
|
Afturelding
Elev |
När man duellerar och är ett drag ifrån en säker vinst, och så slutar andra parten antingen besvara eller loggar ut, och loggar sen inte in på flera dagar...
![]() ![]()
27 aug, 2012 20:53 |
|
Savi
Elev |
27 aug, 2012 20:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Jag skulle säga tvärt om snarare xD
Skriver tex muffins i sms - Autokorrekt säger mugglis istället på grund av alla gånger man skrivit det... 27 aug, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Vissa the typical skämten går till överdrift.. asså ha ni sett The Typical Engla sidorna på fb? Det är bara för mycket, inte ens kul att de är skämt om Engla huvudtaget..
28 aug, 2012 11:31 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Savi: Skriver Mugglis i sms - autocorrect säger muffins... Haha, jag skrev typ "har nördat mugglis" och mobilen rättade. "Har mördat mugglis" 28 aug, 2012 15:38 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Savi: Skriver Mugglis i sms - autocorrect säger muffins... Haha, jag skrev typ "har nördat mugglis" och mobilen rättade. "Har mördat mugglis" HAHA!!! Jag skulle skriva: Allt står på mugglis - blev "allt står på muffins." Min kompis bara - vilken?
28 aug, 2012 15:57 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Savi: Skriver Mugglis i sms - autocorrect säger muffins... Haha, jag skrev typ "har nördat mugglis" och mobilen rättade. "Har mördat mugglis" HAHA!!! Jag skulle skriva: Allt står på mugglis - blev "allt står på muffins." Min kompis bara - vilken? Hahah : D Min mobil har inte ens nåt förslag på Mugglis, så det blir typ bara bokstäver. x) Alltså tills jag la till det då. ^^ 28 aug, 2012 15:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen