Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Writteninthemoonlight: Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler? Nä, vi är fler..... På natur finns det gott om nördar! Lycko dig, i min naturklass är en kraftig majoritet anti-Harry Potter Ja, det är jättehärligt! Fast nu verkar det ju inte bli av... HP-oppositionen vann ändå. Vad synd ![]() ![]()
23 aug, 2012 21:44 |
|
MystiqueRed
Elev |
Det skulle ju vara sjukt awesome!
24 aug, 2012 08:51 |
|
lisa311
Elev |
coolt
Don't Worry, Be Happy 24 aug, 2012 11:24 |
|
Victoire Weasly
Elev |
24 aug, 2012 12:06 |
|
chokladglasyr
Elev |
åh vad ballt!
the ones that love us never really leave us <3 25 aug, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
Det låter coolt
25 aug, 2012 10:51 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Awesome! Jag skulle vilja ha det med! Gud så roligt! Alla skulle kunna ha en egen karaktär! Undrar om min klass går med på det....?
25 aug, 2012 10:53 |
|
The-little-Gryff
Elev |
25 aug, 2012 10:56 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Jag önskar att vi kunde ta ett sånt i min klass, men vi verkar inte vara mer än tre som gillar HP D: 3 är ju mycket! I min klass verkar det vara 1, alltså jag xD Skulle vilja ha det!
25 aug, 2012 11:03 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av JosefinFini: Jag önskar att vi kunde ta ett sånt i min klass, men vi verkar inte vara mer än tre som gillar HP D: 3 är ju mycket! I min klass verkar det vara 1, alltså jag xD Skulle vilja ha det! Ja, det känns rätt mycket (ingen av oss kände ens varann innan), men det är nog inte tillräckligt många för att skolfotot skulle bli så ![]()
25 aug, 2012 15:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen