Min ff
Forum > Fanfiction > Min ff
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 3
på hogwarts expresen jag tittar pa nästa person i hytten ser en mörk hårig kille jag börjag att skrika -Herre gud!!! säger jag -vad är det? säger den rödhåriga killen som tydligen heter Ron. -Det är Harry Potter. - Va, hur vet hon vad jag heter? säger Harry frågande - Alla vet ju vem du är du är ju pojken som övdelevde Du-vet-vem säger jag -Och... säger han. vi fortsätter med att leta efter paddan i alla hytter tills vi är framme. Vi padlar över till slotet och går in i stora salen jag står där och är jätte nervös över att vi inte hittar nevils padda. jag hör hur mitt namn ropas upp jag går fram seter mig på palen och hatten börjar prata sen ropar hatten GRIFFENDOR jag springer lyckligt bort till vårat elevhemsbord. fortsätning följer 12 okt, 2012 20:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 9 kl. 19:10
|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
12 okt, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jätte bra!!!!!!!!!!!!!♥ tack 12 okt, 2012 20:31 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
12 okt, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
så bra är jag inte på att skriva 12 okt, 2012 20:32 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: så bra är jag inte på att skriva jo de är du
12 okt, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: så bra är jag inte på att skriva jo de är du tack du med ska läsa din nu 12 okt, 2012 20:37 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: så bra är jag inte på att skriva jo de är du tack du med ska läsa din nu bra
12 okt, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: så bra är jag inte på att skriva jo de är du tack du med ska läsa din nu bra har läst den den var super nais du får A 12 okt, 2012 20:50 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: så bra är jag inte på att skriva jo de är du tack du med ska läsa din nu bra har läst den den var super nais du får A å tack men du får A +!
12 okt, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen