Backslick
Forum > Harry Potter > Backslick
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara jag som tyckte han hade JÄTTEGULLIG frilla i 3an, haha? D: som en liten... jag vet inte ens vad.
Fast jag tycker fortfarande hans frisyr är bäst från 4an och framåt. ;> 30 nov, 2011 17:30 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
draco är fin i allt.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 30 nov, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
som sagt han ser äldre o snyggare ut utan bakslickat
8 dec, 2011 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen