Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Backslick

Forum > Harry Potter > Backslick

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Bara jag som tyckte han hade JÄTTEGULLIG frilla i 3an, haha? D: som en liten... jag vet inte ens vad.
Fast jag tycker fortfarande hans frisyr är bäst från 4an och framåt. ;>

30 nov, 2011 17:30

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar


draco är fin i allt.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

30 nov, 2011 17:33

Borttagen

Avatar


som sagt han ser äldre o snyggare ut utan bakslickat

8 dec, 2011 18:25

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Backslick

Du får inte svara på den här tråden.