Young, Wild and Free [SV]
Forum > Fanfiction > Young, Wild and Free [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Du är allvarligt skit bra på att skriva ^^
20 aug, 2012 13:31 |
|
Conflate
Elev |
20 aug, 2012 16:32 |
|
JosefinFini
Elev |
20 aug, 2012 19:20 |
|
HannaPanna
Elev |
20 aug, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
jättebra!!!!
22 aug, 2012 17:57 |
|
LiquidLuck
Elev |
Tänkte börja på ett till kapitel nu. Vems perspektiv vill ni läsa från? ♥
(Behöver inte vara nån jag har skrivit om hittills.) ; 23 aug, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LiquidLuck: Tänkte börja på ett till kapitel nu. Vems perspektiv vill ni läsa från? ♥ (Behöver inte vara nån jag har skrivit om hittills.) om det går; Lunas ♥ annars Dracos ,men det blir nog bra även om du inte skriver ur dems. 23 aug, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Ginnys, kanske? :3
23 aug, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
LUNA :d ELLER DRACO :d
23 aug, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Ginny eller Draco, I think.
23 aug, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen