Selma Weasleys första år.
Forum > Fanfiction > Selma Weasleys första år.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RoseElm30771
Elev |
wow! Älskaaaar dig!
18 nov, 2012 10:27 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 18 nov, 2012 11:38 |
|
Borttagen
|
Bra!
18 nov, 2012 12:59 |
|
Sara Weasley!
Elev |
18 nov, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuperbra!!
![]() 19 nov, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Hej det är jag Luna, På våran nya dator så kan man inte göra "hjärtat" i mitt namn så jag kommer att radera min användare på mugglis. Jag kommer också sluta att skriva på min ff. Hejdå!!!! Jag kommer att sakna er!
16 dec, 2012 16:14 |
|
Tyra
Elev |
NEJ!!!!!!!
16 dec, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Luna♥ har en ny användare den heter Lunisen. Bara så ni vet.
17 dec, 2012 16:06 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Luna♥ har en ny användare den heter Lunisen. Bara så ni vet. Vad menar du??? Man kan inte ha 2???? Vad menar du? ✩✩✩ 17 dec, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Hon har raderat Luna♥ och gort en som heter Lunisen istället för hon kunde inte göra ♥ på sin nya dator.
17 dec, 2012 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen