Do you belive in magic?
Forum > Harry Potter > Do you belive in magic?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Självklart. En gång på morgonen när jag väntade på bussen sa jag "accio buss" och genast kom den.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 22:30 |
|
Deathless
Elev |
Faktiskt så gör jag de, typ. Jag har känslan av att den magiska världen existerar i en annan ''dimension'' likaså med vissa andra fantasy böcker jag läst. Därför drömmer jag ofta att jag förflyttas till den dimensionen och allt blir helt fantastiskt!
Lite mer kortfattat alltså... ALWAYS
7 sep, 2012 23:17 |
|
madeleinegranger
Elev |
'course i do! jag tror på det mesta, många skulle nog säga att jag har mycket fantasi men jag tycker allt är verklighet fast det kan verka ofattbart/onaturligt osv
7 sep, 2012 23:20 |
|
Ellociraptor
Elev |
7 sep, 2012 23:22 |
|
Seriously
Elev |
Givetvis! Är jag sur och deprimerad brukar jag alltid skylla på att det finns demoner i närheten
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:28 |
|
Quidditch
Elev |
8 sep, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 09:30 |
|
Borttagen
|
Jadå
8 sep, 2012 09:33 |
|
Borttagen
|
Yes i do
8 sep, 2012 09:35 |
|
emmasagman
Elev |
always, and forever
10 sep, 2012 09:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen