[PM] Ted And Lily [SV]
Forum > Fanfiction > [PM] Ted And Lily [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30 nov, 2012 20:18 |
|
Lida
Elev |
Jättebra kapitel!!
30 nov, 2012 20:33 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Inte för att vara taskig men JK ROwling har inte direkt frammställt Ted så. jag läste det här gillade jag Ted, men du har liksom förstört honom.
Men haha. Ankformen var bra!! Gulligt
8 jan, 2013 10:58 |
|
Bittersweet
Elev |
Hahah omg. XD Jag har läst igenom kapitlen, och som sagt, det kanske inte var det smartaste att placera David och Lupo i samma cell, haha.
8 jan, 2013 12:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Hahaha xD jättebra Lisen ♥ minns vår fina rymma chatt när Ted blev en anka xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jan, 2013 18:44 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Hahaha xD jättebra Lisen ♥ minns vår fina rymma chatt när Ted blev en anka xD Åh missade jag den? :O Eller har jag bara ett dåligt minne? :O Nåja, du är jätteduktig Lisen c: 27 jan, 2013 22:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Vildvittra: Hahaha xD jättebra Lisen ♥ minns vår fina rymma chatt när Ted blev en anka xD Åh missade jag den? :O Eller har jag bara ett dåligt minne? :O Nåja, du är jätteduktig Lisen c: Nope, det var en privat FB konversation mellan Ted och David xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 jan, 2013 22:17 |
|
Consectetuer
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Consectetuer: Skrivet av Vildvittra: Hahaha xD jättebra Lisen ♥ minns vår fina rymma chatt när Ted blev en anka xD Åh missade jag den? :O Eller har jag bara ett dåligt minne? :O Nåja, du är jätteduktig Lisen c: Nope, det var en privat FB konversation mellan Ted och David xD Hahahha ja då förklarar det saken xD 27 jan, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: BUUUUUU HATA TED XD ALBUS ÄR SNYGGAST, BARA SÅ NI VET XD För alla er som gillar Ted & Lily: Ted har våldtagit ungefär 7 pers. Han är dum i huvudet och är psykiskt störd. Lily är bara dum i huvudet Källa: Hogwarts MSN - Barnens tid Håller med! Skrivet av Vildvittra: Hallå där Ted är STÖRD!!! Och faktiskt har han våldtagit Roxanne, Domi, och en hel del till... Hur fan tror ni att de känner.?? 5 år borde bli 10000000 år. Plus att ROXANNE är snyggast C: Källa: Hogwarts MSN - Barnens tid Ja, Ted är verkligen störd! 24 mar, 2013 13:12 |
|
Lisen563
Elev |
Hej! det var ett tag sen men jag har haft dålig inspiration men jag har fått tillbaka den. Jag säger bara att ni som tillhör Chatten bör läsa den här
____________________________________________________ Ted, Ted Lupin är inte fast i Azkaban. Lily och Ted är gifta! Dom har lyckats rymma och är nu på fastlandet på någon ö verkar det som. Dom lägger skyddsförtrollningar runt ön. NU är det svår att ta sig dit. Ted är ganska dålig på avancerad magi. Lily med men hon är ju ganska liten fortfarande. David är desto bättre. - Försök fixa middag, jag fixar nåt ställe att bo på. Ropar David. Ted börjar leta ved och då börjar han tänka. Det är mycket som hänt han är gift, Lily och Ted är nu officiellt familj. Hon är gravid. Han ska ha två ungar ett från Olivia och en från Lily. Nu vil han börja om någonstans långt borta med Lily. Ted älskar Lily, men hur kan han göra det? Han har ju varit otrogen för inte så länge sen. Han hatar sig själv för det och då är det inte alla offren han tänker på när han menar otrogen för det var innan han blev ihop med Lily. Han har varit otrogen mot Lily när dom var tillsammans och han vet inte hur han känner inför henne längre. Han har börjat tvivla på sig själv. Gör han rätt mot Lily? Hon förtjänar ett vanligt liv. Men samtidigt älskar han henne så mycket, han vill leva sitt liv med henne men hur när ingen accepterar att dom är tillsammans. Hur ska han göra? Lily verkar uppenbarligen må dåligt över något och han misstänker att det är han som har fått henne att må dåligt. Han vill inte att hon ska bli inblandad i mer skit, men han kan inte bara ,lämna henne. Han älskar henne men samtidigt mer som en familjemedlem, han känner det inte som att det är något sexuellt utan mer som en syster. Sen så saknar han den andra delen också. Den delen som känns lite farligare och spännande inte alls som när han är med Lily. Den delen som gjorde honom otrogen från första början. Han vet att den han var otrogen med mot Lily säkert inte tänker så mycket på det som hände och kan när som helst tröttna. Men det var annorlunda för honom, det gav honom en kick. Han kände att det var förbjudet men samtidigt kul. Han vill inte förlora Lily igen och älskar man någon om man tillbringar bröllopsnatten med någon annan? Han vill ha spänning i sitt liv. Han vet inte vad han ska göra. Han vill ju ha det trygga familjen som han får hos Lily men samtidigt den spännande och farliga romansen med David Black... ______________________________________________________ Japp 20 okt, 2013 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen