Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Cedric, Tom Riddle Jr i CoS, Oliver Wood, Draco, Seamus & Luna typ.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 feb, 2011 20:51 |
|
evut
Elev |
I filmerna; CEDRIC DIGGORY, Dean Thomas, Draco Malfoy, Fred&George.
Skådespelarna så Oliver&James Phelps, Tom Felton, Daniel Radcliff och ibland Robert Pattinson.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
4 feb, 2011 20:54 |
|
soratanaka
Elev |
Lol.
I början är de flesta rätt söta. Draco, Ron, Neville, Seamus, Tom Riddle, Oliver Wood ~ sen tycker jag att Cedric Diggory är supersnygg (meeeeeeeen numera? Njae :c), Theodore Nott.. alltså... kfowaietu232. Neville. JAG VET INTE. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 4 feb, 2011 20:58 |
|
Borttagen
|
Dumbledore i de två första filmerna ^3^
Draco är typ väldigt söt i första och sjättefilmen också ^^. Kom på när jag såg soratanaka s inlägg att Seamus Finnigan är väldigt söt i de två första också. 4 feb, 2011 22:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-02- 4 kl. 22:41
|
|
jan
Elev |
Jag komm på att flitwik är söt !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
4 feb, 2011 22:38 |
|
Oskan
Elev |
I vilken av filmerna?
Åh, han är så mysig i ettan! "May the force be equal to mass times acceleration" 4 feb, 2011 23:39 |
|
Borttagen
|
Draco Malfoy, Thomas Andrew Felton ♥
4 feb, 2011 23:43 |
|
ninja
Elev |
Draco Malfoy är ju riiktigt snygg asså... och Lupin ♥
4 feb, 2011 23:47 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Det är väldigt många på (Draco Malfoy)
_________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 5 feb, 2011 09:30 |
|
Husky
Elev |
Ronald weasley, cedric diggory, luna lovegood, DRACO MALFOY
and fred&george '' Det är inte likheten som avgör, det är skillnaden'' tror jag dumbledor säger 5 feb, 2011 10:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen