Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
Forum > Harry Potter > Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Evreka: Det är sånt som en del folk som bara läste första boken, eller ingen bok alls, faktiskt trodde skulle vara slutet. Kanske inte hela den deprimerande texten, men att det skulle vara en dröm som Harry vaknade ur. Men, alltså, den här historien sitter ihop alldeles för bra för det, så det trodde jag aldrig på. Däremot håller jag med - det HADE varit det värsta tänkbara slutet. det här är nu helt off topic, men åh vad du formulerar och skriver bra! ^^
11 mar, 2013 14:10 |
|
lisa311
Elev |
Mådde också illa när jag läste det där... Ush tur att det inte slutade så...
Don't Worry, Be Happy 11 mar, 2013 14:11 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av NyTo: Tack! Skrivet av Evreka: Det är sånt som en del folk som bara läste första boken, eller ingen bok alls, faktiskt trodde skulle vara slutet. Kanske inte hela den deprimerande texten, men att det skulle vara en dröm som Harry vaknade ur. Men, alltså, den här historien sitter ihop alldeles för bra för det, så det trodde jag aldrig på. Däremot håller jag med - det HADE varit det värsta tänkbara slutet. det här är nu helt off topic, men åh vad du formulerar och skriver bra! ^^ Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 11 mar, 2013 21:16 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Hade DÖTT om det slutat så! Mitt hjärta hade krossats</3 *snyft*
12 mar, 2013 19:43 |
|
96hpevanescence
Elev |
12 mar, 2013 21:12 |
|
Henryeta
Elev |
12 mar, 2013 21:13 |
|
Nox
Elev |
Ah, mindfuck allt bara blir mörkt i mitt huvud. Hela min barndom skulle vara helt förstörd och trasig...
Nox 12 mar, 2013 23:07 |
|
NyTo
Elev |
13 mar, 2013 16:15 |
|
justpixie
Elev |
usch, fick nästan tårar i ögonen av ren och skär panikångest, om hon gjort så hade hon dödat mig psykiskt, hon hade tagit lycka ur mitt liv och förstört mitt psyke för all framtid. jag hade inte klarat av om det var sant, ångesten av att bara läsa det, trots att jag vet att det inte är sant räckte gott och väl..
pixiegnom 29 mar, 2013 00:01 |
|
Fellrendión
Elev |
Sluta, J.K Rowling skulle väl aldrig förråda oss sådär!
Och skulle det inte vara lite för överdrivet ifall allting bara var en dröm liksom? Korta berättelser med lite innehåll kan ju vara drömmar men en sån lång berättelse med så många karaktärer och så mycket innehåll hade bara blivit för mycket!
29 mar, 2013 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen