Potter game 1337!
Forum > Fanfiction > Potter game 1337!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Nej, tyvärr inte D:Finns det plats i Dobbys distrikt forfarande? ^^ 8 aug, 2012 11:41 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Nej, tyvärr inte D: Finns det plats i Dobbys distrikt forfarande? ^^ Nähä D: Men i nåt annat då? :3 ![]()
8 aug, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Jaa, Harry, Hagrid, Umbridge och Mr och mrs weasley Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Nej, tyvärr inte D: Finns det plats i Dobbys distrikt forfarande? ^^ Nähä D: Men i nåt annat då? :3 8 aug, 2012 11:46 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Jaa, Harry, Hagrid, Umbridge och Mr och mrs weasley Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: Nej, tyvärr inte D: Finns det plats i Dobbys distrikt forfarande? ^^ Nähä D: Men i nåt annat då? :3 Okej, då joinar jag Hagrid ^^ ![]()
8 aug, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
^ Oki. mine skriver upp sen ^^
8 aug, 2012 11:48 |
|
-Patronus-
Elev |
8 aug, 2012 11:54 |
|
LupinMarauder
Elev |
Distrikt hagrid!
Hej! 8 aug, 2012 11:57 |
|
mine
Elev |
Nu är alla upp skrivna och det är bara 4 platser kvar!
i distrikt mr och mrs Weasley, distrikt Harry och Umbridge! 8 aug, 2012 11:58 |
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av mine: Jag tar mr och mrs Weasley!Nu är alla upp skrivna och det är bara 4 platser kvar! i distrikt mr och mrs Weasley, distrikt Harry och Umbridge! Hej! 8 aug, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
3 kvar!
8 aug, 2012 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen