Harry Potter Internet Maraton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Confringo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Confringo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall Det är väldigt tidigt, egentligen klockan 23.30-00.00 kommer filmmyskänslan. Jag tycker nog 23:30 - 00:00 känns lite sent. Tycker nog att 21:00 verkar som en bra tid. Att kolla på film klockan 20.00-22.00 känns som att kolla på film på dagen för att det är ljust ute då fortfarande, aja, men jag kanske är med Tänkte mest på att om man börjar 00:00 så slutar den runt 02:30.
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
14 aug, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Confringo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Confringo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall Det är väldigt tidigt, egentligen klockan 23.30-00.00 kommer filmmyskänslan. Jag tycker nog 23:30 - 00:00 känns lite sent. Tycker nog att 21:00 verkar som en bra tid. Att kolla på film klockan 20.00-22.00 känns som att kolla på film på dagen för att det är ljust ute då fortfarande, aja, men jag kanske är med Tänkte mest på att om man börjar 00:00 så slutar den runt 02:30. Och? Det spelar ingen roll hur sent det är för en sån som får ha det mysigt för sina föräldrar och vara uppe hur länge man vill 14 aug, 2012 18:31 |
|
Confringo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Confringo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Confringo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall Det är väldigt tidigt, egentligen klockan 23.30-00.00 kommer filmmyskänslan. Jag tycker nog 23:30 - 00:00 känns lite sent. Tycker nog att 21:00 verkar som en bra tid. Att kolla på film klockan 20.00-22.00 känns som att kolla på film på dagen för att det är ljust ute då fortfarande, aja, men jag kanske är med Tänkte mest på att om man börjar 00:00 så slutar den runt 02:30. Och? Det spelar ingen roll hur sent det är för en sån som får ha det mysigt för sina föräldrar och vara uppe hur länge man vill Jag kommer inte ha möjlighet att vara uppe så länge, that's why.
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
14 aug, 2012 18:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-17 kl. 12:51
|
|
LiquidLuck
Elev |
ErnieMacmillan: Nu är det ju tyvärr så att precis som jag skrev, så har nog inte alla möjlighet att sitta vaken till 02:30 om nätterna. Klockan 21:00 skulle gå att starta filmerna, men det är upp till alla som ska delta i detta Maraton, inte bara upp till mig.
Om du vill diskutera vidare kring detta så får du mer än gärna uggla mig, tycker det är onödigt att diskutera i tråden. ; 14 aug, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LiquidLuck: ErnieMacmillan: Nu är det ju tyvärr så att precis som jag skrev, så har nog inte alla möjlighet att sitta vaken till 02:30 om nätterna. Klockan 21:00 skulle gå att starta filmerna, men det är upp till alla som ska delta i detta Maraton, inte bara upp till mig. Om du vill diskutera vidare kring detta så får du mer än gärna uggla mig, tycker det är onödigt att diskutera i tråden. Okej, konstigt att det finns många som inte får vara uppe till 02.00-04.00 även om det är sommarlov och helg... 14 aug, 2012 18:55 |
|
malle
Elev |
Det finns möjlighet att jag är med. Låter kul och skulle behöva se filmerna igen för att fräsha upp minnet lite haha
Är det endast på lördagar? Då går 20:00 eller 21:00 bra för mig, helst inte senare. 14 aug, 2012 19:24 |
|
LiquidLuck
Elev |
Skrivet av malle: Det finns möjlighet att jag är med. Låter kul och skulle behöva se filmerna igen för att fräsha upp minnet lite haha Är det endast på lördagar? Då går 20:00 eller 21:00 bra för mig, helst inte senare. Jepp, bara på lördagar, datumen finns på förstasidan ; 14 aug, 2012 19:31 |
|
Irah
Elev |
16 aug, 2012 21:47 |
|
Emme Lestrange
Elev |
17 aug, 2012 11:31 |
|
95mas
Elev |
Jag är nog med men vi får se om jag kan titta imorgon för vi har ettan på VHS och VHSen är i syrrans rum. Om hon inte är hemma kan jag vara med.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
17 aug, 2012 11:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen