Elevhemspokalen
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_E: Men då kanske man bara får spela Snape 3 gånger per dag också för att man inte ska få hur mycket poäng som helst varje dag! Jag, som älskar det spelet, vill inte att det ska hända! I så fall kan man kanske få poäng på Hänga Harry istället! Det spelet kan man ju inte få lika höga poäng på (inte jag i alla fall!).Jag tycker att det borde finnas fler sätt att få elevhemspoäng på. Typ om man kommer tillräckligt långt på Snape eller något sånt! 5 sep, 2012 12:39 |
|
Linnea Granger
Elev |
det skulle verkligen vara superkul, men frågan är bara om den frågan gå i uppfyllelse men det är väl bara att hoppas!!
5 sep, 2012 20:11 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_E: Men då kanske man bara får spela Snape 3 gånger per dag också för att man inte ska få hur mycket poäng som helst varje dag! Jag, som älskar det spelet, vill inte att det ska hända! I så fall kan man kanske få poäng på Hänga Harry istället! Det spelet kan man ju inte få lika höga poäng på (inte jag i alla fall!). Jag tycker att det borde finnas fler sätt att få elevhemspoäng på. Typ om man kommer tillräckligt långt på Snape eller något sånt! Jo, det vore bättre
8 sep, 2012 10:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen