Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Elevhemspokalen

Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss_E:
Jag tycker att det borde finnas fler sätt att få elevhemspoäng på. Typ om man kommer tillräckligt långt på Snape eller något sånt!
Men då kanske man bara får spela Snape 3 gånger per dag också för att man inte ska få hur mycket poäng som helst varje dag! Jag, som älskar det spelet, vill inte att det ska hända! I så fall kan man kanske få poäng på Hänga Harry istället! Det spelet kan man ju inte få lika höga poäng på (inte jag i alla fall!).

5 sep, 2012 12:39

Linnea Granger
Elev

Avatar


det skulle verkligen vara superkul, men frågan är bara om den frågan gå i uppfyllelse men det är väl bara att hoppas!!

5 sep, 2012 20:11

Miss_E
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss_E:
Jag tycker att det borde finnas fler sätt att få elevhemspoäng på. Typ om man kommer tillräckligt långt på Snape eller något sånt!
Men då kanske man bara får spela Snape 3 gånger per dag också för att man inte ska få hur mycket poäng som helst varje dag! Jag, som älskar det spelet, vill inte att det ska hända! I så fall kan man kanske få poäng på Hänga Harry istället! Det spelet kan man ju inte få lika höga poäng på (inte jag i alla fall!).


Jo, det vore bättre

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.eolshalls4h.com%2FGIFFAR%2Fdjur%2Fhorse_105.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fpic56%2F1c9210091b1cf9969d146abb64f09f15.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.eolshalls4h.com%2FGIFFAR%2Fdjur%2FGallop.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2Fk46lj6.png

8 sep, 2012 10:59

1 2 3 4 5

Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen

Du får inte svara på den här tråden.