Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potters Tvillingsyster

Forum > Fanfiction > Harry Potters Tvillingsyster

1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Ja, här är mer!

-vill ni ha något från vagnen barn? Frågar en tant, som kommer med en matvagn.
-Ja... Hilly ställer sig och tittar på läckerheterna. --Tre kartonger med Berie Botts Bönor... 3 pumppapastejer... och 15 chokladgrodor.
-Okej... det blir 5 galleoner.
-Okej. Hilly tar godiset och ger tanten pengarna. Sedan går hon in till Susan igen. Hon sitter och
äter en korvmacka. Hilly slänger en kartong med bönor på henne.
-Tack! Jag gillar egentligen inte korv...
-äh, det är så lite så. Flickorna sätter sig och börjar mumsa på godiset. Korvmackorna ligger
bortglömda på sidan av.
-BLÄ!!! Susan hoppar till.- Jag tror den smakade... kräk. Båda börjar fnissa. Sedan börjar de leta efter de äckligaste smakerna de kan hitta, och snart så har de smakat lim, papper, fågelbajs... ja, ganska många smaker. Sedan så äter de chokladgrodor. Dom avbryts av att en flicka, i deras egen ålder, öppnar kupédörren.
-Ni har möjligtvis inte sett en padda? en pojke som heter Neville har tappat bort sin.
Flickan har stort, brunt yvigt hår och ganska stora framtänder.
-Ja... Hilly tittar under sätet. Där sitter faktiskt en padda. Hilly tar upp den och tittar sedan på flickan.
-Ja, är det den här paddan?
- Ja, jag kan ta den. Vad heter ni förresten?
-Jag heter Hilly Mark.
-Jag heter Susan Bones.
-Jaha, jag heter Hermione Granger. Flckan tittar sedan på Hilly, och lägger huvudet lite på sned.
-Vad är det?
-Äh... inget... Jag tyckte du var lik någon. Sedan försvinner hon, med paddan i handen.

3 aug, 2012 12:45

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 3 kl. 12:51
Antal ändringar: 1

Hermia
Elev

Avatar


Jättebra
Så var det "dom" igen...
Är jag tjatig?

Once a MADling, always a MADling

3 aug, 2012 12:47

cikki
Elev

Avatar


Tack! Nejdå, Det är jag som är slarvig...

3 aug, 2012 12:49

Lida
Elev

Avatar


Båda två kapitlen var jättebra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

3 aug, 2012 13:00

cikki
Elev

Avatar


Tack!

3 aug, 2012 13:01

Borttagen

Avatar


Super duper bra!!!!!!!

4 aug, 2012 10:43

cikki
Elev

Avatar


Tack!

4 aug, 2012 11:11

Lida
Elev

Avatar


När kommer nästa??
(bara lite ny fiken)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcTWjlLJasjBhJ5ZcJEgQwKjRRBcYj0JIPtPDVyOLLHrtj3pubP1dA Läs Järna min ff Mån barnet http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35314&page=5#p2336622

4 aug, 2012 11:30

cikki
Elev

Avatar


Vet inte riktigt, skriver på mitt mugglis game just nu. men jag tror att det kommer ikväll.

4 aug, 2012 11:31

Lida
Elev

Avatar


4 aug, 2012 11:32

1 2 3 4 5 6 ... 19 20 21

Forum > Fanfiction > Harry Potters Tvillingsyster

Du får inte svara på den här tråden.