Karaktärerna...?
Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NyTo
Elev |
23 dec, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Fred & George, Luna, Neville, Ron, Sirius, Snape, McGonagall ALLA! (Typ... jag gillar inte umbridge)
23 dec, 2012 18:00 |
|
hermione gragner
Elev |
ginny hermione ron
23 dec, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Jag gillar alla!!
24 dec, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag gillar alla!
Förutom Monsterögat Moody, han skrämmer mig lite faktiskt... 24 dec, 2012 16:42 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Alla, om man tar bort en enda av karaktärerna så blir det en helt annan historia ju
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 24 dec, 2012 22:52 |
|
Elizen
Elev |
Hermione,Luna,Ron,Harry och dumbledore
25 dec, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Draco Malfoy, Peeves, Sirius Black :3
25 dec, 2012 13:06 |
|
Mahoqny
Elev |
Sirius Black!!!!!!!!!!!!!!!!
~Toujours pur~ 25 dec, 2012 13:09 |
|
The Daily Prophet
Elev |
25 dec, 2012 13:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen