Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tamburlaine
Elev |
25 jul, 2012 11:25 |
|
EMELESEL
Elev |
Raverinpuff
25 jul, 2012 11:26 |
|
Ingis
Elev |
CENDORIFF!
Men om man inte får välja det... när jag höll på att läsa böckerna ville jag hamna i Gryffindor, förmodligen av samma anledning som du. Men när tiden som Hermione Granger (och jag kan erkänna att jag först hamnade i Hufflepuff på min gamla användare, men sen bytte svar på en fråga - för att det svaret också passade mig rätt bra - och då blev det Gryffindor. Och jag blev nöjd.) ![]() ![]()
25 jul, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Hufflepuff
25 jul, 2012 13:44 |
|
Magda
Elev |
25 jul, 2012 17:43 |
|
inovember
Elev |
Gryffindor när jag gjorde testet. Vilket jag hamnade i. Men det hade inte spelat någon roll nu faktiskt
25 jul, 2012 17:52 |
|
FlamingSnitch
Elev |
Jag ville ju förstås också vara i Gryffindor när jag läste den första boken för första gången, eftersom Harry gick där och blablabla. Gryffindor är däremot det elevhem som jag passar sämst i, och när jag läste resten av böckerna och fick veta mer om dom andra elevhemmen tyckte jag att Ravenclaw var det elevhemmet som jag skulle passa bäst i och helst ville vara. Nu har jag kommit fram till att Hufflepuff är mitt sanna elevhem och det är där jag hör hemma.
Så, mitt slutgiltiga svar är Hufflepuff.
The red in the Rose
25 jul, 2012 18:01 |
|
MissLollo
Elev |
25 jul, 2012 19:03 |
|
Incendio
Elev |
Gryffindor eller Ravenclaw.
25 jul, 2012 19:26 |
|
Why worry?
Elev |
Jag vet inte, kanske Slytherin? Men blev rätt så glad över att hamna i Hufflepuff ändå
Duellera! 25 jul, 2012 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen