Lajv med Harry Potter-tema
Forum > Harry Potter > Lajv med Harry Potter-tema
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Det skulle vara sååå grymt Awesome! Men blir nog lite svårt att fixa
qqqaqqNah 5 sep, 2012 19:06 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av EMELESEL: Hey den 8 September (samma dag som Pottermässan, lite oturligt) så är det förresten HP lajv i Uppsala. Vaaaa!!!!??? här Hittade inte dit förut eftersom jag tackat nej till eventet. Tror att de söker folk till Fenixordern, alla vill tydligen vara onda. xD Men det är bara det att min lillasyster har kalas då. I Västerås. Så jag kan nog inte.
5 sep, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
Fan vad awesome det hade vart
5 sep, 2012 21:59 |
|
Abrakadabra
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hey den 8 September (samma dag som Pottermässan, lite oturligt) så är det förresten HP lajv i Uppsala. VAAAA? Seriöst ! Är de försent att anmäla sig ? Tusan också att det är på Kulturnatten
6 sep, 2012 08:41 |
|
septimus heap 2012
Elev |
den åttonde september har redan varit
22 sep, 2012 21:15 |
|
viktor
Elev |
Awsome jag vill Gjärna vara med om jag kan ( min skola är ett slott typ som hogwarts och på väggarna i de olika trapphusen så är det typ färg linjer med färgerna gult ( hufflepuff) blått ( Ravenclaw) röd ( griffindor) och grönt ( slitherin) det här påpekar jag ofta om de som byggde min skola var HP fan ( vilket tyvärr inte är möjligt för att min skola byggdes på tidigt 1900 tal, men jag brukar ändå leka att fotbolls planen är Qidditch planen osv XD
22 sep, 2012 21:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-22 kl. 21:46
|
|
Ellociraptor
Elev |
http://yggdrasillajv.webs.com
Hörde just talas om det där. Ser rätt nice ut, fast det är 16-årsgräns. 22 sep, 2012 21:46 |
|
Lisen563
Elev |
Jag är inte 16 :´(
22 sep, 2012 21:51 |
|
MissWentz
Elev |
22 sep, 2012 22:03 |
|
Ellociraptor
Elev |
23 sep, 2012 00:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen