The Battle of Love
Forum > Fanfiction > The Battle of Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HEJ.
DUU ÄR BÄST. ♥ 24 jul, 2012 23:43 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: HEJ. DUU ÄR BÄST. ♥ HEJSAN. DU MED .♥ † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 24 jul, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
Kommer det mer snart?
24 jul, 2012 23:59 |
|
Lexie
Elev |
Chapter Six - The Proof
Draco Malfoy Pansy och jag stod utanför biblioteket. "Jag måste berätta en sak Pansy, det är sjukt viktigt." "Prata på, jag finns alltid." "Jaggillarhermionegranger" "Du behöver inte prata så snabbt, du låter som en ekorre" sa hon och skrattade. "Jag gillar Hermione Granger." "Åhh.. ehh.. jo.. jag vet inte vad jag ska säga" sa hon. "Berätta mer." Jag sa till henne allt. Att jag mötte henne men att hon också stack. "Hon kommer ångra att hon sprang därifrån. Jag lovar dig" sa hon och kramade om mig. Precis då kom Hermione och Ginny ut men Hermione sprang bara till porten och ut. "Ta de lugnt Drakie. Hon är säkert galen i dig, jag menar vem är inte det?" Hon kollade på klockan och gav mig en menande blick. Jag nickade. Vi gick till Stora salen och satte oss som vanligt vid Blaise, Theo, Crabbe och Goyle. Ingen skymt av Hermione. "Hallå du? Ät något" sa Pansy. Jag hade inte rört någontingen. "Jag ska..snart." In kommer Hermione och sätter sig vid sitt bord. Hon satte sig så hon kunde se mig. Först kollade hon inte men sen satt hon nästan och stirrade på mig. Borde jag ta det positivt? Ja. Kom igen nu, du är ingen fegis. Och skitsamma om hon är mugglarfödd och alla kommer snacka om det. Jag ska få det gjort och alla ska få se min kärlek till henne och ingen ska förstöra det. Jag ställde mig upp sakta och utan att tappa ögonkontakten. Fötterna släpades efter samtidigt som jag började gå mot Gryffindor bordet. Potter och Weasley märkte att jag började gå dit och dom gillade det verkligen inte. Nu hade jag kommit så långt att jag stod framför Hermione. Jag kollade mot Slytherin och alla kollade på mig men Pansy log mot mig varmt och nickade. Jag kollade tillbaka på det vackra ansiktet och hon log. Jag sträckte fram handen åt henne och hon tog den och ställde sig upp. "Hermione vafan?" sa vesslan med avsky. Hon brydde sig inte såg jag för hon släppte inte min blick. "Hermione jag gillar dig jätte mycket och jag hoppas verkligen det här bevisar det" sa jag och böjde mig ner och kysste henne mjukt på läpparna och till min glädje besvarade hon den. Kännslan var obeskrivlig. Jag har aldrig varit så här glad vad jag kan minnas och nu vet jag att hon gillar mig tillbaka. Jag avslutade den efter några sekunder och log med tänderna åt henne och hon gjorde samma sak. "Kom" viskade jag i hennes öra och tog hennes hand. Vi gick ner till Slytherins uppehållsrum och la oss i soffan tätt intill varandra. "Vad fick dig att ändra dig?" "Jag vet inte helt, men du har förändrats på ett bra sätt. Du har inte hållt på med mina vänner så mycket även om jag ser att du vill säga något elakt och sånt." Jag kysste henne och hon besvarade den. Värmen kom tillbaka och vi fortsatte så medans den blev mer ivrigare. "Andra bas max" viskade hon mellan kyssarna. Jag visste att det betydde att kyssas och jag skulle inte vilja göra något mer nu. Jag var helt komplett lycklig som jag var. Hon andades tungt och hennes hjärta dunkade lika snabbt som mitt. Men allt förstördes när Snape kom in. † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 25 jul, 2012 01:19 |
|
Borttagen
|
OH. DRACO, I GUESS YOUR FATHER WON'T HEAR ABOUT THIS ♥
25 jul, 2012 01:22 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: OH. DRACO, I GUESS YOUR FATHER WON'T HEAR ABOUT THIS ♥ I DON'T TELL YOU ANYTHING JUST THAT THIS DON'T GOING WELL D:♥ † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 25 jul, 2012 01:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lexie: Skrivet av Borttagen: OH. DRACO, I GUESS YOUR FATHER WON'T HEAR ABOUT THIS ♥ I DON'T TELL YOU ANYTHING JUST THAT THIS DON'T GOING WELL D:♥ OH NO, EMILY! NOW YOU JUST HAVE TO GIVE US ANOTHER PART! ♥ 25 jul, 2012 01:23 |
|
Borttagen
|
Sjukt bra! När kommer mer? ♥
25 jul, 2012 01:26 |
|
Lexie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lexie: Skrivet av Borttagen: OH. DRACO, I GUESS YOUR FATHER WON'T HEAR ABOUT THIS ♥ I DON'T TELL YOU ANYTHING JUST THAT THIS DON'T GOING WELL D:♥ OH NO, EMILY! NOW YOU JUST HAVE TO GIVE US ANOTHER PART! ♥ TOMMORROW/TODAY MORNING I PROMISE! ♥ Skrivet av Borttagen: Sjukt bra! När kommer mer? ♥ imon på morgonen! † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 25 jul, 2012 01:30 |
|
Borttagen
|
Notice: Undefined index: text in /var/www/javascript/quote_post.php on line 21 Skrivet av Borttagen: I morgon eller idag? Det är ju ny dag! 25 jul, 2012 01:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen