Somebody always love you (SV)
Forum > Fanfiction > Somebody always love you (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Mikaela120: Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Mikaela120: Jättebra... Det enda jag inte kan förstå är hur Dumbledore kunde låta en femteårselev ta över sorteringen utan att ens säga emot. Jag tror att Kahs är 17 faktist... Ur handlingen: Handling: När Kahsmira börjar på Hogwarts under sitt femte år vet ingen vem hon är eller var hon kommer ifrån. Vid första anblicken ser hon ut att vara en söt och snäll flicka. Men innerst inne är hon ondskan själv. När Kahsmira börjar i Slytherin träffar hon många elever som kan hjälpa henne i kampen mot makten. Men hon blir förelskad och det värsta med det hela är att killen Draco Malfoy älskar henne tillbaka. Det bildas ett helt nytt maktspel och snart setts Miss Kahsmira Andrew och Mr Draco Malfoy på tronen av skolan. Men balansen är vek och ett ända litet felsteg skulle få hela skolan att rasa samman. Och även om hon var 17 så skulle jag inte förstå det Iförsej men hur kan hon då gifta sig med Draco? De har ju inte gift sig än.. Aja jag vet inte. Vi ska inte "bråka" om något sånt 29 jul, 2012 14:25 |
|
Ormtunga
Elev |
Uschnu känner jag mig lite konstig här. Men Kahs är 15 men jag har inte sagt att hon inte använde några besvärjelser när hon fixade det. Och dessutom så kanske hon inte es gifter sig med Draco. Vem vet....
29 jul, 2012 19:58 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Ormtunga: Aja... Men skriv mer i alla fall!!Uschnu känner jag mig lite konstig här. Men Kahs är 15 men jag har inte sagt att hon inte använde några besvärjelser när hon fixade det. Och dessutom så kanske hon inte es gifter sig med Draco. Vem vet.... dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 20:06 |
|
Mikaela120
Elev |
Aha!
29 jul, 2012 20:09 |
|
Ormtunga
Elev |
Nu kommer det komma mer och mer kapitel med andra hucudpersoner. Så att te.x. Narcissa har ett eget kapitel Snape, dumbledore bla bla. Aa ni fattar.
-------------------------------------------------------------------- Kapitel. 12 (Riddle/Dolder) Jag läste brevet om och om igen. Det var förvånansvärt vad snabbt Kahsmira hade fattat tycke för Draco malfoy. Själv tyckte jag ju att malfoys var fega idioter men jag visste också att med Draco och Kahsmira som ett par skulle han kanske tillslut få fullmakt över alla. Liksom sin mamma hade Kahsmira en läskig övertalningförmåga som kom väl till pass i dem uppdrag hon skulle få. Hon var även övernaturligt vacker eftersom hon var halvvile. Han minns knappt Léwah eftersom han fortfarande var ung när han haft ihop det med henne. Hon var förmodligen död nu ändå så det spelade ingen roll. Han hade faktiskt inte funnit Kahsmira förren året innan och då hade hon bara kunnat några få besvärjelser. Han hade nämligen funnit henne efter sin återkomst. Han hade tränat upp henne så lång tid som det var kvar innan Hogwarts började. Och det var egentligen otroligt att Dumbledore ännu inte hade kastat ut henne.
30 jul, 2012 17:02 |
|
blueberrydreams
Elev |
OMG!!! Men skriv mera nu så skriver jag mer på att älska en dödsätare...:3
dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 17:09 |
|
Ormtunga
Elev |
Kapitel. 13 (Andrew/Riddle)
Jag vaknade i min säng och såg mig omkring. Nånting sa mig att klockan var ungefär tre på natten. Jag klev upp och satte på mig ett par tofflor och en morgonrock. Sedan gick jag ner till uppehållsrummet och satte mig i en soffa. Efter ett tag hörde jag att dörren till killarnas sovsal öppnades och stängdes. Någon tassade ner för trappan och satte sig ner bredvid mig i en av sofforna. En arm las över mina axlar och jag vände mig mot Draco. "Vad gör du uppe", undrade han. "Jag vaknade och gick ner till uppehållsrummet." viskade jag. "Jag också" muttrade han. Jag lutade huvudet mot hans axel och han strök mig över håret. "Jag är trött" mumlade han. "Vi kan sova lite om du vill" svarade jag och trollade fram lite tecken och kuddar. Vi lade oss ner och somnade snart. När jag vaknade var det första jag såg en arg Pansy och en avundsjuk Blaise. Draco sov fortfarande med armarna runt mig. Jag satte mig yrvaket upp vilket medförde att Draco också vaknade. Jag log mot Blaise och Pansy och rusade sedan upp till sovsalen för att göra mig i ordning inför skoldagen.
30 jul, 2012 19:02 |
|
blueberrydreams
Elev |
Jättebra!!! SKRIV MER!!! Nuuuuuuuuuuuu...... :3
dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 20:34 |
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Jättebra!!! SKRIV MER!!! Nuuuuuuuuuuuu...... :3 om du skriver mer på din först
30 jul, 2012 20:35 |
|
blueberrydreams
Elev |
Nej du får skriva först...
dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 20:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen