Darkins Mugglis Game!
Forum > Fanfiction > Darkins Mugglis Game!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
Det gör inget. ^^ Det gör ju ändå inte så värst mycket att de nadra ser den, det är ju jag som skriver.
![]()
19 jul, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
går det fortfarande att vara med i så fall skulle jag vilja g¨å med i distrikt åtta och jag kan skicka min mall så fort som nu i sånna fall
19 jul, 2012 11:32 |
|
Clara Darkin
Elev |
19 jul, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
oj då jag kanske inte gjorde det men det är skickat
hurra jag är med 19 jul, 2012 11:39 |
|
Clara Darkin
Elev |
19 jul, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
jag tror min kompis cikki vill vara med jag ska fråga henne men kan du ha en plats öppen för henne snälla
19 jul, 2012 11:43 |
|
Clara Darkin
Elev |
19 jul, 2012 11:46 |
|
Borttagen
|
jag har skickat till henne om hon vill vara med men hon har inte svarat
19 jul, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Får jag vara i distrikt 9?
19 jul, 2012 11:52 |
|
Clara Darkin
Elev |
19 jul, 2012 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen