Att älska en dödsätare (sv)
Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blueberrydreams
Elev |
Inlägg kommer upp om ca 10 min
dinisaurie.blogg.se 20 jul, 2012 21:21 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 jul, 2012 21:25 |
|
Complicated
Elev |
20 jul, 2012 21:30 |
|
blueberrydreams
Elev |
Har skrivit mer nu
Nu kommer mer: -''Vad gör du här?'' Sa jag skarpt. Eller de hade låtit skarpt om jag nu inte var full. Jag hade bett servitören om att ha i lite sprit i honungsölen. -''Försöker prata vett i dig. Du kan inte drick dig ur det här.'' -''Kan kan jag.'' -''Kom jag ska visa dig någonting.'' -''Nej jag vill ha mer honungsöl!'' -''Om jag går och köper en att ta med så kommer du med då?'' Jag nickade. Han kom tillbaka med en honungsöl i handen. Han drog med mig upp och jag försökte spjärna emot men det gick inte. Han drog med mig till någon liten pub jag aldrig varit på. Den var tom på folk. Det stod bara en kille vid bardisken. Draco gick fram och bad om två glas och en öl. Vanlig öl. Vi satte oss vid ett bord och han gav mig honungsölen.. Jag hällde snabbt upp i glaset och drack snabbt. Han hade ällt upp sin öl nu och när min honungsöl var slut tog jag hans öl och drack. Jag brukade inte dricka. Han suckade. -''Amanda. Du har inte sett mig i en tröja som inte täcker underarmen va?'' -''Nej aldrig.'' Sa jag. Det var sant. Draco drog upp ärmen. Jag flämtade till. Mörkrets märke. Han var en dödsätare. -''Är du?'' -''Ja.'' Mina ögon drogs till hans. Han lutade sig fram mot mig. Det förklarade varför han varit så sur förut. Våra läppar möttes i en otrolig kyss. Bartendern gick in i rummet bakom baren för att låta oss vara ensamma. Bordet sköts iväg mot en vägg och vi slutade kyssas. Draco pekade staven mot mig. Plötsligt var jag inte full längre. -''Hur gjorde du det?'' -''Förtrollning.'' Svarade han kort. Vi ställde oss upp och började hångla. Chris och hans gäng klev in genom dörren. Han bara tittade på mig och Draco och på Dracos upprullade ärm och det som var på den. Det svarta märket. Inte lika långt men ändå... dinisaurie.blogg.se 20 jul, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Braa!
20 jul, 2012 21:35 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack !! Braa! dinisaurie.blogg.se 20 jul, 2012 21:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
20 jul, 2012 21:36 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Jättebra! Tack!! Blir så himla glad av alla kommentarer. Har lite idetorka just nu som om ni har några får ni gärna skriva ner dem. Länk: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=21758&page=1#p1254541 dinisaurie.blogg.se 20 jul, 2012 21:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-20 kl. 22:15
|
|
Complicated
Elev |
20 jul, 2012 21:38 |
|
blueberrydreams
Elev |
Tack!!
dinisaurie.blogg.se 20 jul, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen