Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
haha.... lång diskution men annars jättebra kapitel Lida....
Skicka gärna en uggla ;) 2 aug, 2012 19:34 |
|
Lollo Potter
Elev |
Bra!
Divergent, Harry Potter, Lotr/hobbit, pretty little liars and The hungergames 4evah!!!! 2 aug, 2012 19:36 |
|
Lida
Elev |
Här kommer näste kapitel, kanske lite tråkigt och kort
Kapitel 5 När vi kom till baks till sov salen så tog vi alla saker som vi hade i läxa och så gick vi till biblioteket för att göra våra läxor. Vi blev klara ca en halvtimme innan kvällsmaten så vi gick till baks till sovsalen för att lägga i från våra böcker och sedan började vi gå mot stora salen, när vi kom in i stora salen så var det inte så många elever som satt där och åt. När jag hade ätit klart så kom Ron och Hermione in och sate sig bredvid os. " Victoria, jag måste bara gå och kolla en sak" sa jag och gick innan hon han svara mig, När jag kom till baks till sov salen så tog jag fram dag boken och började skriva, efter en liten stund frågade Tom mig: " Ginny kan du hjälpa mig med en sak??" och jag svarade. " JA, det kan jag." efter att jag hade skrivit det så kände jag att det svartnade för ögonen och jag inte kunde redigt styra min kropp. Jag mins allt vad som hände men det var inte jag som redigt befallde min egen kropp och det sista jag gjorde innan jag helt och hållet kunde styra min egen kropp var att jag skrev: " Hemlig heternaskamere har öppnats....... arvtagarens fiender tar i akt." som jag skrev på vägen och bredvid texten hängde jag Mrs Norris, sedan var jag mig själv igen och jag gick till baks till sovsalen och gömde boken. En stund senare kom dom andra flickorna och dom pratade om en hemsk text som stod på vägen och några trodde att det var Harry Potter som hade gjort det, men jag visste vem det var för det var jag. Okej det var ett kort kapitel men hopas att ni tyckte om det Kommentera gärna och skriv vad ni tycker om kapitlet 4 aug, 2012 11:25 |
|
MatteSweet
Elev |
jättebra kapitel
Skicka gärna en uggla ;) 4 aug, 2012 11:27 |
|
amanda1104
Elev |
Bra! Men i boken/filmen viste ju inte Ginny att hon gjort det.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 aug, 2012 11:27 |
|
Lida
Elev |
4 aug, 2012 11:29 |
|
amanda1104
Elev |
VSG♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 aug, 2012 11:30 |
|
Majis
Elev |
OBS! Höll på att glömma kommentera xD Haha, men bra kapitel
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 aug, 2012 11:40 |
|
MatteSweet
Elev |
Skicka gärna en uggla ;) 4 aug, 2012 11:41 |
|
Lida
Elev |
Jag ber om ursekt för födrjöjningen av nästa kapitel men jag har varit på läger och sedan har jag haft kompisar här och sedan börjar skolan i morgon så jag måste fixa några saker.
Sedan har jag börjat skriva en liten historia som jag har skrivit på, men jag lovar att nästa kapitel ska komma snart. 20 aug, 2012 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen