Vad skulle ni göra om...
Forum > Harry Potter > Vad skulle ni göra om...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Bara hoppat på ställe och skrikit lite diskret, kramat någon lite diskret och bara allmänt "I'M A WITCH
16 jul, 2012 16:41 |
|
Cailine
Elev |
Jag hade trott att någon jävlades med mig, utan tvekan.
Mina vänner och de på skolan tycker att jag är jobbig för att jag gillar HP, så antagligen hade det ju varit någon av de som gjort ett skämt. Men jag hade nog gått fram och frågat någon var jag var, sedan hade jag gått upp på Hogwarts expressen och låtsas som ingenting. ![]() ![]()
16 jul, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Fat jag skulle såklart hoppa på!
16 jul, 2012 16:44 |
|
MystiqueRed
Elev |
Omg, jag skulle väl tro att jag var psykiskt sjuk eller att någon försökte lura mig... men när jag visste att det var på riktigt skulle jag skynda mig på tåget
16 jul, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Hoppat på tåget till Hogwarts såklart !
5 aug, 2012 10:15 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag antar att jag skulle tro att jag drömde.
Sedan skulle jag kliva på tåget, för att vara lite spontan. Fastän jag inte packat, eller någonting. 5 aug, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Gråta skitmycket,Typ så att london blev fullt av vatten,Sedan skulle jag skrika:HERMIONE?! RON HARRY I NEED HEELP!
Ron:What is it? :o Jag:OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG O-M-G! *Svimmar* 5 aug, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
Hoppa runt och skratta/gråta av glädje med ett fånigt leende XD
5 aug, 2012 11:35 |
|
MissLollo
Elev |
5 aug, 2012 11:37 |
|
Ginny00
Elev |
Jag hade försökt hitta Aivilio. Jag skulle inte kunna komma till Hogwarts utan henne. ♥
5 aug, 2012 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen