Er innersta önskan!
Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WaitingRose
Elev |
Oskan: Menar du ha någon flickvän? Eller menar du att ha en erised-spegel? För en sånn spegel skulle jag gärna ha, fast då skulle jag nog behöva ett större rum.
Papoy! Papoy! 31 jan, 2011 11:34 |
|
Black
Elev |
31 jan, 2011 15:35 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av WaitingRose: Det förstnämnda Oskan: Menar du ha någon flickvän? Eller menar du att ha en erised-spegel? För en sånn spegel skulle jag gärna ha, fast då skulle jag nog behöva ett större rum. Fast jag vet inte riktigt... Skulle bli så sönderkrossad när det tar slut "May the force be equal to mass times acceleration" 31 jan, 2011 16:37 |
|
WaitingRose
Elev |
Oskan: Okej men hittar man den rätta kanske de inte tar slut. Så därför ska man inte stressa.
Papoy! Papoy! 31 jan, 2011 16:43 |
|
Black
Elev |
31 jan, 2011 16:49 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av WaitingRose: Leta är det sista man ska göra!Oskan: Okej men hittar man den rätta kanske de inte tar slut. Så därför ska man inte stressa. "May the force be equal to mass times acceleration" 31 jan, 2011 16:52 |
|
WaitingRose
Elev |
31 jan, 2011 18:08 |
|
Black
Elev |
31 jan, 2011 18:10 |
|
Hillevi Claw
Elev |
1 feb, 2011 19:20 |
|
Black
Elev |
1 feb, 2011 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen