vilken är er favorit Hp film?
Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
De Vises Sten
2 aug, 2012 14:52 |
|
Borttagen
|
3!
3 aug, 2012 16:38 |
|
Minihäst
Elev |
Min favorit film är nog sjätte elr åttonde
another day, another slay 3 aug, 2012 17:09 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Gillar första bäst. Där får man följa med på en resa in i en annan värld och allting är nytt. I de andra filmerna är allt det magiska helt naturligt och filmmakarna lägger mer energi på krig och så snabbt fromelkastande att man ibland inte fattar vad som händer och vem som är vem.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 3 aug, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
De vises sten
3 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
De vises sten
4 aug, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Fången från Azkaban
4 aug, 2012 18:33 |
|
kya
Elev |
4 aug, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Dödsrelikerna del 2
5 aug, 2012 09:27 |
|
Ponnylover
Elev |
5 aug, 2012 10:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen