Angående Ginny Weasley
Forum > Harry Potter > Angående Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Jag diggar ginny hon är så söt Hej Elin-15! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Nej! Ginny Weasley den SÖTÄKTA är nu dock inte längre Ihop med Harry Potter ny då. Hon har skaffat en ny Röd Hårig Pojk Vänn som hon ÄLSKAR. Hans Identitet måste hållas Sten Hemligt av vissa Privata Skäl men vi kan kalla honom Reynold Wolseley. Har du Uppfattat mig Korrekt Rätt nu då Elin-15? Mvh. Ronald Bilius Weasley den GINGER-ÄKTA. När kommer du hem och hälsar på mig någon gång nu då?, eftersom du Bor i KRÅKBO utanför Bjursås nu då? Hej Igen Karl-Olov! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag hoppas att jag kan Hälsa På dig inom snart! Men jag kommer även att Närvara hos Christer Sjögren den 23 September på År 2012 i år. Jag menar då den 23 September då Christer Sjögren kommer till Kvarn Berget för att hämta upp dig med sin Chevrolet Bel Air 1957 för att köra dig till Hammarö nu då. Mvh. Roanld Bilius Weasley den GINGER-ÄKTA. Ja jag förstår precis vad du menar nu då. Men jag hoppas att inget är bara ren BLUFFMAKARE som spökar för min del nu då. Så jag får hoppas på det bästa då. 17 jul, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Jag diggar ginny hon är så söt Hej Elin-15! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Nej! Ginny Weasley den SÖTÄKTA är nu dock inte längre Ihop med Harry Potter ny då. Hon har skaffat en ny Röd Hårig Pojk Vänn som hon ÄLSKAR. Hans Identitet måste hållas Sten Hemligt av vissa Privata Skäl men vi kan kalla honom Reynold Wolseley. Har du Uppfattat mig Korrekt Rätt nu då Elin-15? Mvh. Ronald Bilius Weasley den GINGER-ÄKTA. När kommer du hem och hälsar på mig någon gång nu då?, eftersom du Bor i KRÅKBO utanför Bjursås nu då? Hej Igen Karl-Olov! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag hoppas att jag kan Hälsa På dig inom snart! Men jag kommer även att Närvara hos Christer Sjögren den 23 September på År 2012 i år. Jag menar då den 23 September då Christer Sjögren kommer till Kvarn Berget för att hämta upp dig med sin Chevrolet Bel Air 1957 för att köra dig till Hammarö nu då. Mvh. Roanld Bilius Weasley den GINGER-ÄKTA. Ja jag förstår precis vad du menar nu då. Men jag hoppas att inget är bara ren BLUFFMAKARE som spökar för min del nu då. Så jag får hoppas på det bästa då. Sten Nej nu då! Här finns INGET Bluffmakeri alls nu då! Bluffmakarna - Även kallade Döds Ätarna - håller sig till på Åke Malmros Blogg nu då. Med dessa är inget att Ignorera bara nu då. Så do behöver Inte Bekymra dig Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. 18 jul, 2012 08:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av elin-15: Jag diggar ginny hon är så söt Hej Elin-15! Och jag som Be Svarar dig heter Ronald Bilius Weasley. Och mitt Svar är ett Sten Nej! Ginny Weasley den SÖTÄKTA är nu dock inte längre Ihop med Harry Potter ny då. Hon har skaffat en ny Röd Hårig Pojk Vänn som hon ÄLSKAR. Hans Identitet måste hållas Sten Hemligt av vissa Privata Skäl men vi kan kalla honom Reynold Wolseley. Har du Uppfattat mig Korrekt Rätt nu då Elin-15? Mvh. Ronald Bilius Weasley den GINGER-ÄKTA. När kommer du hem och hälsar på mig någon gång nu då?, eftersom du Bor i KRÅKBO utanför Bjursås nu då? Hej Igen Karl-Olov! Och mitt Svar är ett Sten Ja! Jag hoppas att jag kan Hälsa På dig inom snart! Men jag kommer även att Närvara hos Christer Sjögren den 23 September på År 2012 i år. Jag menar då den 23 September då Christer Sjögren kommer till Kvarn Berget för att hämta upp dig med sin Chevrolet Bel Air 1957 för att köra dig till Hammarö nu då. Mvh. Roanld Bilius Weasley den GINGER-ÄKTA. Ja jag förstår precis vad du menar nu då. Men jag hoppas att inget är bara ren BLUFFMAKARE som spökar för min del nu då. Så jag får hoppas på det bästa då. Sten Nej nu då! Här finns INGET Bluffmakeri alls nu då! Bluffmakarna - Även kallade Döds Ätarna - håller sig till på Åke Malmros Blogg nu då. Med dessa är inget att Ignorera bara nu då. Så do behöver Inte Bekymra dig Karl-Olov Nordin den BOMBÄKTA. Mvh. Ronald Bilius Weasley den BOMBÄKTA. Ja det var ju bra detta, att jag fick detta svar ifrån din sida nu då. 18 jul, 2012 08:40 |
|
Hannahamanda
Elev |
hon är en väldigt bra karaktär och spelas av en väldigt bra skådespelare enligt mig
18 jul, 2012 13:34 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Hon är awsome
I böckerna är hon cool, i dem första filmerna (typ till 4/5) är hon gullig och i dem sista andra ser hon ut som en president .. Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 18 jul, 2012 13:39 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jag tycker inte så mycket om henne men
Läs gärna min ff om henne http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18629&page=#p1042495 evak forever. 19 jul, 2012 12:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Filifjonkan: Jag tycker inte så mycket om henne men Läs gärna min ff om henne http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=18629&page=#p1042495 Ja jag tycker inté att hon är så Himla Dålig alls nu då, så det så. 19 jul, 2012 12:18 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag gillar Ginny i böckerna som många andra, men jag måste medge att hon skulle kunnat vara bättre i filmerna, hon har ingen kemi med Dan när dom ska göra kyssscener och hon är i allmänhet bara stel.
19 jul, 2012 12:23 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Håller med... Jag gillar Ginny i böckerna som många andra, men jag måste medge att hon skulle kunnat vara bättre i filmerna, hon har ingen kemi med Dan när dom ska göra kyssscener och hon är i allmänhet bara stel. ![]()
19 jul, 2012 12:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jessica Tonks: Jag gillar Ginny i böckerna som många andra, men jag måste medge att hon skulle kunnat vara bättre i filmerna, hon har ingen kemi med Dan när dom ska göra kyssscener och hon är i allmänhet bara stel. Tack för detta svar då. 19 jul, 2012 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen