Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Angående Hermione Granger

Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
elin-15
Elev

Avatar

+1


Hon är en mycket smart häxa

15 jul, 2012 20:00

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av elin-15:


Hon är en mycket smart häxa


Tycker du detta nu då?

15 jul, 2012 20:01

elin-15
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:


Hon är en mycket smart häxa


Tycker du detta nu då?
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av elin-15:



Japp

15 jul, 2012 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.


Det vore Mycket Bra om du så snart som Möjligt skapade denna Super Stora Hemsida nu då Karl-Olov.

Som Tack för det så ska jag se till att du inom en Snar Framtid ska få komma på ett Långt Besök i Hammarö.

Samt att jag kommer bjuda dig på en Pang Middag i min stora Kåk.



Men en Fråga bara: När berättade Johanna Andersson Krüger detta om att Hon varit hemma hos mig och sett på Film nu då?

Mvh. Christer Sjögren (BOMBÄKTA)


Jo Johanna Andersson Krüger hade berätta detta under Hlelgen i Facebook.

Och min Fråga till dig Christer Sjögren

Kan du dock ta bort BLOCKERINGEN FÖR MIG nu då på Facebook nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Okej. '

Det var Trevligt att hon Berättade det för dig på Facebook.

Jag har haft lite Problem med Facebook

Inloggningen just nu, men jag lovar att ta bort Blockeringen.

När jag ser att du Påbörjat att skapa Harry Potter-Webbsidan så kommer jag ta bort Blockeringen för alltid. Som tack nu då.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Här kommer jag med en Direkt Länk på Hemsida

Så att du kan och surfa runt på min Hemsida

Så ser du Super Webbsidan jag har börjat angående Harry Potter Sida

http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Kolla får du se nu då Christer Sjögren

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

15 jul, 2012 20:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.


Det vore Mycket Bra om du så snart som Möjligt skapade denna Super Stora Hemsida nu då Karl-Olov.

Som Tack för det så ska jag se till att du inom en Snar Framtid ska få komma på ett Långt Besök i Hammarö.

Samt att jag kommer bjuda dig på en Pang Middag i min stora Kåk.



Men en Fråga bara: När berättade Johanna Andersson Krüger detta om att Hon varit hemma hos mig och sett på Film nu då?

Mvh. Christer Sjögren (BOMBÄKTA)


Jo Johanna Andersson Krüger hade berätta detta under Hlelgen i Facebook.

Och min Fråga till dig Christer Sjögren

Kan du dock ta bort BLOCKERINGEN FÖR MIG nu då på Facebook nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Okej. '

Det var Trevligt att hon Berättade det för dig på Facebook.

Jag har haft lite Problem med Facebook

Inloggningen just nu, men jag lovar att ta bort Blockeringen.

När jag ser att du Påbörjat att skapa Harry Potter-Webbsidan så kommer jag ta bort Blockeringen för alltid. Som tack nu då.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Här kommer jag med en Direkt Länk på Hemsida

Så att du kan och surfa runt på min Hemsida

Så ser du Super Webbsidan jag har börjat angående Harry Potter Sida

http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Kolla får du se nu då Christer Sjögren

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Det är Sten Bra Karl-Olov!

MEN jag har ett Viktigt Önskemål!

Jag vill att du skall göra en Enskild Webbsida som endast handlar om Harry Potter samt Även hans och mina Vänner.
Alltså Hermione Granger, Ron Weasley, Ginny Weasley med flera.

Så den ska INTE vara en del utav din gamla Sida, utan en helt ny Sida.
Och namnet "Harry Potter" måste stå i Webbsidans Huvudsakliga namn.
För då blir den Lättare att hitta när man Söker på Google nu då.

Kan du förstå mig på den Punkten Karl-Olov Nordin?

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA i Hammarö.

15 jul, 2012 20:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.


Det vore Mycket Bra om du så snart som Möjligt skapade denna Super Stora Hemsida nu då Karl-Olov.

Som Tack för det så ska jag se till att du inom en Snar Framtid ska få komma på ett Långt Besök i Hammarö.

Samt att jag kommer bjuda dig på en Pang Middag i min stora Kåk.



Men en Fråga bara: När berättade Johanna Andersson Krüger detta om att Hon varit hemma hos mig och sett på Film nu då?

Mvh. Christer Sjögren (BOMBÄKTA)


Jo Johanna Andersson Krüger hade berätta detta under Hlelgen i Facebook.

Och min Fråga till dig Christer Sjögren

Kan du dock ta bort BLOCKERINGEN FÖR MIG nu då på Facebook nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Okej. '

Det var Trevligt att hon Berättade det för dig på Facebook.

Jag har haft lite Problem med Facebook

Inloggningen just nu, men jag lovar att ta bort Blockeringen.

När jag ser att du Påbörjat att skapa Harry Potter-Webbsidan så kommer jag ta bort Blockeringen för alltid. Som tack nu då.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Här kommer jag med en Direkt Länk på Hemsida

Så att du kan och surfa runt på min Hemsida

Så ser du Super Webbsidan jag har börjat angående Harry Potter Sida

http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Kolla får du se nu då Christer Sjögren

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Det är Sten Bra Karl-Olov!

MEN jag har ett Viktigt Önskemål!

Jag vill att du skall göra en Enskild Webbsida som endast handlar om Harry Potter samt Även hans och mina Vänner.
Alltså Hermione Granger, Ron Weasley, Ginny Weasley med flera.

Så den ska INTE vara en del utav din gamla Sida, utan en helt ny Sida.
Och namnet "Harry Potter" måste stå i Webbsidans Huvudsakliga namn.
För då blir den Lättare att hitta när man Söker på Google nu då.

Kan du förstå mig på den Punkten Karl-Olov Nordin?

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA i Hammarö.


Guys, ni går off topic, ta det via ugglepost.

15 jul, 2012 20:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.


Det vore Mycket Bra om du så snart som Möjligt skapade denna Super Stora Hemsida nu då Karl-Olov.

Som Tack för det så ska jag se till att du inom en Snar Framtid ska få komma på ett Långt Besök i Hammarö.

Samt att jag kommer bjuda dig på en Pang Middag i min stora Kåk.



Men en Fråga bara: När berättade Johanna Andersson Krüger detta om att Hon varit hemma hos mig och sett på Film nu då?

Mvh. Christer Sjögren (BOMBÄKTA)


Jo Johanna Andersson Krüger hade berätta detta under Hlelgen i Facebook.

Och min Fråga till dig Christer Sjögren

Kan du dock ta bort BLOCKERINGEN FÖR MIG nu då på Facebook nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Okej. '

Det var Trevligt att hon Berättade det för dig på Facebook.

Jag har haft lite Problem med Facebook

Inloggningen just nu, men jag lovar att ta bort Blockeringen.

När jag ser att du Påbörjat att skapa Harry Potter-Webbsidan så kommer jag ta bort Blockeringen för alltid. Som tack nu då.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Här kommer jag med en Direkt Länk på Hemsida

Så att du kan och surfa runt på min Hemsida

Så ser du Super Webbsidan jag har börjat angående Harry Potter Sida

http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Kolla får du se nu då Christer Sjögren

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Det är Sten Bra Karl-Olov!

MEN jag har ett Viktigt Önskemål!

Jag vill att du skall göra en Enskild Webbsida som endast handlar om Harry Potter samt Även hans och mina Vänner.

Alltså Hermione Granger, Ron Weasley, Ginny Weasley med flera.

Så den ska INTE vara en del utav din gamla Sida, utan en helt ny Sida.

Och namnet "Harry Potter" måste stå i Webbsidans Huvudsakliga namn.

För då blir den Lättare att hitta när man Söker på Google nu då.

Kan du förstå mig på den Punkten Karl-Olov Nordin?

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA i Hammarö.


Jo jag förstår vad du menar nu då Christer Sjögren

Men du har jag en SUPER FRÅGA till dig nu då Christer Sjögren

Du kanske inte har tänkt att det blir en extra kostnad för mig att Bygg upp en helt Ny Hemsida som bara skall beseras på Harry Potter som Namn

Har du tänkt på detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun ii Dalarna.

15 jul, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.


Det vore Mycket Bra om du så snart som Möjligt skapade denna Super Stora Hemsida nu då Karl-Olov.

Som Tack för det så ska jag se till att du inom en Snar Framtid ska få komma på ett Långt Besök i Hammarö.

Samt att jag kommer bjuda dig på en Pang Middag i min stora Kåk.



Men en Fråga bara: När berättade Johanna Andersson Krüger detta om att Hon varit hemma hos mig och sett på Film nu då?

Mvh. Christer Sjögren (BOMBÄKTA)


Jo Johanna Andersson Krüger hade berätta detta under Hlelgen i Facebook.

Och min Fråga till dig Christer Sjögren

Kan du dock ta bort BLOCKERINGEN FÖR MIG nu då på Facebook nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Okej. '

Det var Trevligt att hon Berättade det för dig på Facebook.

Jag har haft lite Problem med Facebook

Inloggningen just nu, men jag lovar att ta bort Blockeringen.

När jag ser att du Påbörjat att skapa Harry Potter-Webbsidan så kommer jag ta bort Blockeringen för alltid. Som tack nu då.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Här kommer jag med en Direkt Länk på Hemsida

Så att du kan och surfa runt på min Hemsida

Så ser du Super Webbsidan jag har börjat angående Harry Potter Sida

http://karlolovnordin.finhemsida.se/

Kolla får du se nu då Christer Sjögren

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna


Det är Sten Bra Karl-Olov!

MEN jag har ett Viktigt Önskemål!

Jag vill att du skall göra en Enskild Webbsida som endast handlar om Harry Potter samt Även hans och mina Vänner.

Alltså Hermione Granger, Ron Weasley, Ginny Weasley med flera.

Så den ska INTE vara en del utav din gamla Sida, utan en helt ny Sida.

Och namnet "Harry Potter" måste stå i Webbsidans Huvudsakliga namn.

För då blir den Lättare att hitta när man Söker på Google nu då.

Kan du förstå mig på den Punkten Karl-Olov Nordin?

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA i Hammarö.


Jo jag förstår vad du menar nu då Christer Sjögren

Men du har jag en SUPER FRÅGA till dig nu då Christer Sjögren

Du kanske inte har tänkt att det blir en extra kostnad för mig att Bygg upp en helt Ny Hemsida som bara skall beseras på Harry Potter som Namn

Har du tänkt på detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun ii Dalarna.

Men jag måste dock få På Peka att det finns vissa Sidor man kan använda helt Gratis nu då.

Om du gör en Super Blogg om Harry Potter med flera på www.devote.se

Det är helt Gratis nu då.

Och jag vill att det blir en Stor Super Blogg med många bra Inlägg.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.

15 jul, 2012 20:58

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-15 kl. 21:00
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Varför tar ni inte detta på telefon?

15 jul, 2012 20:59

JustAnnie
Elev

Avatar


Jag gillar henne väldigt mycket.

Särskilt när hon att de är värre att bli relegerad än dödad.

"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥

15 jul, 2012 21:01

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger

Du får inte svara på den här tråden.