Sirius Black and the Secret Keeper
Forum > Harry Potter > Sirius Black and the Secret Keeper
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Jag tycker att den var halvbra. Om man nu ska vara kritisk så var den inte så bra, men jag ska ge den en chans. Det kanske blir bättre med tiden Tycker du detta då Ja, det tycker jag. Du skall inte vara för allför Kristiskt tycker jag nu då. Och varför i hela världen inte det? Det är ju bra om jag överlägger min åsikt med de/ ni andra xP Jo då gör detta då. 15 jul, 2012 20:00 |
|
themarauder
Lärare |
15 jul, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2012 20:54 |
|
Deathless
Elev |
14 aug, 2012 20:31 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Har någon hört något mer om det här eller?
28 okt, 2012 15:14 |
|
Irah
Elev |
28 okt, 2012 15:55 |
|
Tamburlaine
Elev |
Var någonstans i böckerna stod det att Sirius har lockigt hår och mustasch?!??!!! -.- NEJNEJNEJ. Slutade genast se när jag såg honom. C'mon, he's supposed to be smokin sexy!
28 okt, 2012 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen