Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lily~James - Always and forever [SV]

Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]

1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


SUPERBRA

16 jul, 2012 21:18

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Alltså..
Jag måste säga att det går lite väl fort. Redan i kapitel 4 kom kyssen, det var liksom inte svårt alls. Kapitlena kommer i rasande fart och det är bra, men tänk på att det är bra att få längta lite också! Men gå lite saktare fram och beskriv miljö osv lite mer.


Känner det på mig också, tack för kritik från proffset (Det låter sarkastiskt men det var det inte)

Jag tänkte kanske börja med att lägga till ett citat (alltså från Harry Potter-böckerna) i början av varje citat. Vad säger ni om den idén?

((En till sak bara Ginny00 och det är att jag omedvetet ''skyndar'' lite för det är meningen att novellen till större del ska handla lite om vad som händer efter skolan...))

Haha känns om att alla snor min idé med att ha citat, TCOL är ju låtcitat..

Men det låter bra!

16 jul, 2012 21:21

VattenBlå
Elev

Avatar


Jättebra!
*Bevakar*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lwif3i8M1g1r7vto9o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fb0467b0d84afec049a886d37f4987537%2Ftumblr_mgjf5uom9r1qe05tpo3_250.gif

16 jul, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Åh vad bra! Jag glömde bevaka så jag blev skit glad när jag upptäckte alla nya kapitel
Jag tycker om hur du skriver och älskar alla små idéer elr vad man kan kalla det

16 jul, 2012 22:50

Borttagen

Avatar


När kommer nästa kapitel?

16 jul, 2012 22:51

fiaelovegood
Elev

Avatar


Gud, va duktig du är på att skriva! Verkligen jättekul att läsa, längtar till nästa kapitel

17 jul, 2012 20:24

Borttagen

Avatar


Tackar, tackar Skickar det imorgon! Idag har jag gjort en ''novellplan'' plus att jag har gjort lite ''research'' för att faktagranska nästa kapitel.

17 jul, 2012 22:42

Ginny00
Elev

Avatar


Risken med att du skyndar är dock att du gör det lite väl mycket.
Stanna upp och beskriv mycket. Inte för mycket men lite mer.
Dela upp stycken lite mer.

Så ska du se att det går bra!

18 jul, 2012 08:52

Borttagen

Avatar


Jag skyndar inte, jag har ändå så jäkla tråkigt på sommaren när alla är bortresta

18 jul, 2012 10:59

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skyndar inte, jag har ändå så jäkla tråkigt på sommaren när alla är bortresta

Host, du var nyss två veckor i England ju. Jag kommer inte längre än Stockholm och Uppsala.

18 jul, 2012 11:06

1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50

Forum > Fanfiction > Lily~James - Always and forever [SV]

Du får inte svara på den här tråden.